کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تكذيب ادعاي تابعيت دوگانه معاون دانشگاه پيام نور

6 شهريور 1391 ساعت 16:44


در پي اظهارات يكي از نمايندگان مجلس مبني بر تابعيت دوگانه معاون دانشگاه پيام نور، معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور والاترین ارزش و افتخار در جمهوری اسلامی ایران را ایرانی بودن و خدمت به نظام عنوان کرد.


به گزارش ايسنا، دکتر کی منش وظیفه نظارت بر دستگاههای اجرایی را حق مسلم نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: با توجه به عملکرد نمایندگان در این مدت کوتاه از عمر مجلس نهم نه تنها به اغلب مسائل کشور در حوزه‌های گوناگون اشراف دارند،بلکه از ولایی‌ترین و دلسوزترین نمایندگان در ادوار مختلف بوده‌اند. در اطلاعيه دانشگاه پيام نور در اين رابطه آمده است: کی منش ضمن احترام به ساحت مقدس مجلس و نمایندگان گفت: تحقیق و تفحص مطابق با اصل 84 قانون اساسی حق قانونی مجلس شورای اسلامی است.

وی خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: پایبند اصول و تابعیت محض مقام معظم رهبری (مد ظله )از افتخارات بنده است.

کی منش گفت: نمایندگان مجلس باید خدمات خود را در راستای توسعه فرهنگ ایرانی و اسلامی و عینیت بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله ) در سال تولید ملی کار و سرمایه ایرانی تحقق بخشند .

وی در پاسخ به سخنان احدی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب ادعای دو تابعیتی خود را شدیدا تکذیب کرده و حق اعاده حیثیت را برای خود محفوظ می دانم.


کد مطلب: 13574

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/13574/تكذيب-ادعاي-تابعيت-دوگانه-معاون-دانشگاه-پيام-نور

میگنا
  https://www.migna.ir