کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امور تربیتی و روانشناسی در اجرای سند تحول آموزش و پرورش ترمیم شود

هفته نامه شما , 12 ارديبهشت 1401 ساعت 14:08

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به نظر می رسد، در سال های گذشته این مهم مورد غفلت قراگرفته که آثار آن هویداست و انتظار است در دوره جدید اجرای سند تحول در آموزش و پرورش این موضوع ترمیم شود.


مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در آستانه روز معلم و در دیدار با دبیر و معاونان حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت : پیش بینی می شود سند تحول در آموزش پرورش در طی سه سال ، بطور کامل در مدارس استان اجرا شود.
 
علی اسماعیلی افزود:تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه آموزش و پرورش و سبگ زندگی و ترویج شعاِئر دینی ، یکی دیگر از برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش است که از امسال شروع می شود.

وی با ذکر اینکه بزرگنمایی معیشت معلم ،مساوی با منزلت او نیست، خاطر نشان کرد:با وجود گلایه ها و خواسته های معیشتی از سوی معلمان، اما تعلقات خاطر آنان به تعهد کاری و حفظ کیفیت آموزشی از مزیت هایبزرگ آموزش و پرورش است که همیشه بوده و باید آنان ارج نهیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته سهم اعتباری آموزش و پرورش از بودجه کشور، به کمتر 15 درصد رسیده است گفت: با این وجود،تلاش بر این استطرح درآمد منابع آموزش تقویت و کاستی ها به تدریج برطرف شود و در این زمینه خیلی امیدوار و مصمم هستیم.

آقای اسماعیلی همچنین از ساخت 30زمین چمن فوتبال و بازیو نیز سالن ورزشی برای مدارس دور افتاده در استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان که در جمع اعضای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت:از این حزب به عنوان تشکل ریشه دار و سازمان یافته و قابل اعتماد ، و فعال در عرصه های تعامل داخلی و خارجی یاد کرد و خواستار کمک این مجموعه مردمی و انقلابی به آموزش و پرورش شد.

در این دیدار عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیر استان زنجان هم ضمنبزرگداشت فرا رسیدن سالروزشهادت استاد شهید مرتضی مطهری،از معلمان برجسته علم و اخلاق و از اعضاء فعال و تاثیرگذار حزب موتلفه اسلامی، گفت: حقیقتا آموزش و پرورش زیربنای توسعه همه جانبه کشور است.

رضا رحیم پور افزود : ارتقاء منزلت معلم بطور عموم و توجه به کیفیت آموزش در کنار کمیت، با لحاظتمام مولفه ها، موجب تربیت آینده سازان متعهد و ارتقاء سلامت اجتماع و بالندگی و تکامل کشور خواهد شد.

وی همچنین توجه به امور تربیتی و روان شناسی در مدارس را یادآور شد و گفت:به نظر می رسد، در سال های گذشته این مهم مورد غفلت قراگرفته که آثار آن هویداست و انتظار است در دوره جدید اجرای سند تحول در آموزش و پرورش این موضوع ترمیم شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و کارشناسی و دیپلماسی داخلی و خارجی این تشکل، آمادگی حزب موتلفه اسلامی را برای کمک به اهداف آموزش و پرورش اعلام کرد.

در این دیدار تنی چند از معاونان حزب موتلفه اسلامی استان نیز با طرح دیدگاهها و پیشنهادهای خود رابهبود و اجرای سریع سند تحولی در آموزش و پرورش ارائه کردند.


کد مطلب: 58660

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/58660/امور-تربیتی-روانشناسی-اجرای-سند-تحول-آموزش-پرورش-ترمیم-شود

میگنا
  https://www.migna.ir