يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۸
کد مطلب: 58660
۰

امور تربیتی و روانشناسی در اجرای سند تحول آموزش و پرورش ترمیم شود

امور تربیتی و روانشناسی در اجرای سند تحول آموزش و پرورش ترمیم شود
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در آستانه روز معلم و در دیدار با دبیر و معاونان حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت : پیش بینی می شود سند تحول در آموزش پرورش در طی سه سال ، بطور کامل در مدارس استان اجرا شود.
 
علی اسماعیلی افزود:تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه آموزش و پرورش و سبگ زندگی و ترویج شعاِئر دینی ، یکی دیگر از برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش است که از امسال شروع می شود.

وی با ذکر اینکه بزرگنمایی معیشت معلم ،مساوی با منزلت او نیست، خاطر نشان کرد:با وجود گلایه ها و خواسته های معیشتی از سوی معلمان، اما تعلقات خاطر آنان به تعهد کاری و حفظ کیفیت آموزشی از مزیت هایبزرگ آموزش و پرورش است که همیشه بوده و باید آنان ارج نهیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته سهم اعتباری آموزش و پرورش از بودجه کشور، به کمتر 15 درصد رسیده است گفت: با این وجود،تلاش بر این استطرح درآمد منابع آموزش تقویت و کاستی ها به تدریج برطرف شود و در این زمینه خیلی امیدوار و مصمم هستیم.

آقای اسماعیلی همچنین از ساخت 30زمین چمن فوتبال و بازیو نیز سالن ورزشی برای مدارس دور افتاده در استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان که در جمع اعضای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت:از این حزب به عنوان تشکل ریشه دار و سازمان یافته و قابل اعتماد ، و فعال در عرصه های تعامل داخلی و خارجی یاد کرد و خواستار کمک این مجموعه مردمی و انقلابی به آموزش و پرورش شد.

در این دیدار عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیر استان زنجان هم ضمنبزرگداشت فرا رسیدن سالروزشهادت استاد شهید مرتضی مطهری،از معلمان برجسته علم و اخلاق و از اعضاء فعال و تاثیرگذار حزب موتلفه اسلامی، گفت: حقیقتا آموزش و پرورش زیربنای توسعه همه جانبه کشور است.

رضا رحیم پور افزود : ارتقاء منزلت معلم بطور عموم و توجه به کیفیت آموزش در کنار کمیت، با لحاظتمام مولفه ها، موجب تربیت آینده سازان متعهد و ارتقاء سلامت اجتماع و بالندگی و تکامل کشور خواهد شد.

وی همچنین توجه به امور تربیتی و روان شناسی در مدارس را یادآور شد و گفت:به نظر می رسد، در سال های گذشته این مهم مورد غفلت قراگرفته که آثار آن هویداست و انتظار است در دوره جدید اجرای سند تحول در آموزش و پرورش این موضوع ترمیم شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و کارشناسی و دیپلماسی داخلی و خارجی این تشکل، آمادگی حزب موتلفه اسلامی را برای کمک به اهداف آموزش و پرورش اعلام کرد.

در این دیدار تنی چند از معاونان حزب موتلفه اسلامی استان نیز با طرح دیدگاهها و پیشنهادهای خود رابهبود و اجرای سریع سند تحولی در آموزش و پرورش ارائه کردند.
مرجع : هفته نامه شما
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
زبان هیچ استخوانی ندارد اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند. پس مراقب حرف هایتان باشید.