کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با تکمیل ظرفیت تاریخ برگزاری اعلام می شود

جهاد دانشگاهی کرمانشاه دوره سواد و سلامت جنسی برگزار میکند

چکاوک نیوز , 23 مرداد 1402 ساعت 19:36

جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در یک دوره آموزشی ۲ روزه میزبان دکتر فاطمه آذرتاش «مشاور خانواده ؛ سکس تراپ و کارشناس صدا وسیما»خواهد بود.


جهاد دانشگاهی دوره سواد و سلامت جنسی برگزار میکند. جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در یک دوره آموزشی ۲ روزه میزبان دکتر فاطمه آذرتاش مشاور خانواده ؛ سکس تراپ و کارشناس صدا وسیما خواهد بود

 تعریف سلامت جنسی این است که زن و مرد این توانایی را داشته باشند که رابطه جنسی خود را ابراز و از آن لذت ببرند سواد جنسی یعنی درباره بدن خود شناخت و اطلاعات و آموزش کافی داشته باشیم کسی که بدنش را بهتر می‌شناسد، متوجه خواهد بود که نیازهای جسمانی‌اش چیست و در رابطه جنسی هم چه چیزهایی را دنبال می‌کند. متاسفانه افراد اندکی هستند که سواد جنسی خوبی دارند و بدن‌شان را با تمام نیازها و خواسته‌هایش می‌شناسند.

جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در راستای ارتقای دانش سلامت و سواد جنسی و همسو با سیاست های تحکیم مبانی خانواده و ارتقای کیفی زندگی زناشویی زوجین  میزبان یکی از بهترین اساتید این حوزه خواهد بود

دکتر محمدرضا مقدسی «مدیر دپارتمان روانشناسی و علوم رفتاری معاونت جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه»، اظهار کرد: طیف متنوعی از دوره های مختلف در قالب دوره های آموزشی، همایش و کارگاههای تخصصی متناسب با نیاز مخاطبین این معاونت طراحی و اجرا  میشود.
به گفته دکتر مقدسی، اولویت معاونت جهاد دانشگاهی به ویژه در امر آموزش به برگزاری دوره های با کیفیت و اثر بخش بوده است، به همین جهت تلاش بر این است که از بهترین اساتید و چهره های شناخته شده کشوری در زمینه های مختلف دعوت شود، همچنین،بنا بر هماهنگی های بعمل آمده این دوره آموزشی برای تمامی علاقه مندان بعنوان یک دوره بنیادی در سواد و سلامت جنسی و کیفیت بخشی به روابط همسران در نظر گرفته شده است .
بدیهی است علاقه مندان از کادر متخصص شامل زوج درمانگران ؛ مشاوران خانواده و درمانگران نیز میتوانند ازاین دوره آموزشی بی بدیل استفاده و در این کارگاه آموزشی ثبت نام نمایند و از امتیاز شرکت در دوره های بعد از این توسط جهاد دانشگاهی  برای تربیت سکس تراپ در تشخیص و درمان اختلالات جنسی هم برخوردار شوند.

به شرکت کنندگان گواهی معتبر و امتیاز ویژه اعطا می‌شود:
به شرکت کنند گان در این دوره گواهی شرکت قابل ترجمه با اعتبار بین المللی اعطا خواهد شد، همچنین به برگزیدگان این دوره برای شرکت در دوره های تکمیلی تربیت جنسی و … امتیازات ویژه ای لحاظ خواهد شد.

علاقه مندان شرکت در کارگاه آموزشی، میتوانند از هم اکنون و  از طریق تماس با تلفن ۰۸۳۳۱۰۳۱ - دخلی ۳۱۵ و ۳۱۶ و ۳۱۷ نسبت به رزرو و پیش تبت نام اقدام کنند .





 


کد مطلب: 62561

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/62561/جهاد-دانشگاهی-کرمانشاه-دوره-سواد-سلامت-جنسی-برگزار-میکند

میگنا
  https://www.migna.ir