چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۶
کد مطلب: 62561
۳
با تکمیل ظرفیت تاریخ برگزاری اعلام می شود

جهاد دانشگاهی کرمانشاه دوره سواد و سلامت جنسی برگزار میکند

جهاد دانشگاهی کرمانشاه دوره سواد و سلامت جنسی برگزار میکند
جهاد دانشگاهی دوره سواد و سلامت جنسی برگزار میکند. جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در یک دوره آموزشی ۲ روزه میزبان دکتر فاطمه آذرتاش مشاور خانواده ؛ سکس تراپ و کارشناس صدا وسیما خواهد بود

 تعریف سلامت جنسی این است که زن و مرد این توانایی را داشته باشند که رابطه جنسی خود را ابراز و از آن لذت ببرند سواد جنسی یعنی درباره بدن خود شناخت و اطلاعات و آموزش کافی داشته باشیم کسی که بدنش را بهتر می‌شناسد، متوجه خواهد بود که نیازهای جسمانی‌اش چیست و در رابطه جنسی هم چه چیزهایی را دنبال می‌کند. متاسفانه افراد اندکی هستند که سواد جنسی خوبی دارند و بدن‌شان را با تمام نیازها و خواسته‌هایش می‌شناسند.

جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در راستای ارتقای دانش سلامت و سواد جنسی و همسو با سیاست های تحکیم مبانی خانواده و ارتقای کیفی زندگی زناشویی زوجین  میزبان یکی از بهترین اساتید این حوزه خواهد بود

دکتر محمدرضا مقدسی «مدیر دپارتمان روانشناسی و علوم رفتاری معاونت جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه»، اظهار کرد: طیف متنوعی از دوره های مختلف در قالب دوره های آموزشی، همایش و کارگاههای تخصصی متناسب با نیاز مخاطبین این معاونت طراحی و اجرا  میشود.
به گفته دکتر مقدسی، اولویت معاونت جهاد دانشگاهی به ویژه در امر آموزش به برگزاری دوره های با کیفیت و اثر بخش بوده است، به همین جهت تلاش بر این است که از بهترین اساتید و چهره های شناخته شده کشوری در زمینه های مختلف دعوت شود، همچنین،بنا بر هماهنگی های بعمل آمده این دوره آموزشی برای تمامی علاقه مندان بعنوان یک دوره بنیادی در سواد و سلامت جنسی و کیفیت بخشی به روابط همسران در نظر گرفته شده است .
بدیهی است علاقه مندان از کادر متخصص شامل زوج درمانگران ؛ مشاوران خانواده و درمانگران نیز میتوانند ازاین دوره آموزشی بی بدیل استفاده و در این کارگاه آموزشی ثبت نام نمایند و از امتیاز شرکت در دوره های بعد از این توسط جهاد دانشگاهی  برای تربیت سکس تراپ در تشخیص و درمان اختلالات جنسی هم برخوردار شوند.

به شرکت کنندگان گواهی معتبر و امتیاز ویژه اعطا می‌شود:
به شرکت کنند گان در این دوره گواهی شرکت قابل ترجمه با اعتبار بین المللی اعطا خواهد شد، همچنین به برگزیدگان این دوره برای شرکت در دوره های تکمیلی تربیت جنسی و … امتیازات ویژه ای لحاظ خواهد شد.

علاقه مندان شرکت در کارگاه آموزشی، میتوانند از هم اکنون و  از طریق تماس با تلفن ۰۸۳۳۱۰۳۱ - دخلی ۳۱۵ و ۳۱۶ و ۳۱۷ نسبت به رزرو و پیش تبت نام اقدام کنند .





 
مرجع : چکاوک نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن