کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظرخواهی از فرهنگیان و کارشناسان برای انتخاب معلمان نمونه

20 دی 1390 ساعت 7:30


در نخستین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم مقرر شد که در هفته‌نامه "نگاه" صفحه ویژه به نام معلم اختصاص داده شود و به نظرخواهی از چگونگی شیوه انتخاب معلمان نمونه در سطح کشور و انعکاس نظرات معلمان و کارشناسان بپردازد.
به گزارش فارس ، در ابتدای نشست ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم، اسدالله اسدی گرمارودی رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی، گزارش کار از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد همچنین در این نشست درباره شیوه‌نامه انتخاب معلم نمونه در سال1391، بحث و تبادل‌نظر شد.

ایجاد انگیزه و توانمندی مضاعف فرهنگیان در زمینه‌های پرورشی، آموزشی، تربیتی و پژوهشی، فراهم کردن شرایط مطلوب برای رقابت سالم و سازنده به منظور رشد و تعالی نظام تعلیم و تربیت و انتخاب و تقدیر و تجلیل از معلمان نمونه در سطح مدرسه، شهرستان، منطقه و استان، بخشی از اهداف اختصاصی انتخاب معلم نمونه است.

در این نشست مقرر شد در هفته‌نامه "نگاه" صفحه ویژه به نام معلم اختصاص داده شود و به نظرخواهی از چگونگی شیوه انتخاب معلمان نمونه در سطح کشور و انعکاس نظرات معلمان و کارشناسان بپردازد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این نشست وزیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌‌های مردمی و خانواده، معاون حقوقی و امور مجلس، معاون آموزش ابتدایی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی، رئیس مرکز تربیت‌بدنی و سلامت، مدیرکل حراست، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران حضور داشتند.


کد مطلب: 7917

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/7917/نظرخواهی-فرهنگیان-کارشناسان-انتخاب-معلمان-نمونه

میگنا
  https://www.migna.ir