شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ / ۰۷:۳۰
کد مطلب: 7917
۰

نظرخواهی از فرهنگیان و کارشناسان برای انتخاب معلمان نمونه

در نخستین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم مقرر شد که در هفته‌نامه "نگاه" صفحه ویژه به نام معلم اختصاص داده شود و به نظرخواهی از چگونگی شیوه انتخاب معلمان نمونه در سطح کشور و انعکاس نظرات معلمان و کارشناسان بپردازد.
به گزارش فارس ، در ابتدای نشست ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم، اسدالله اسدی گرمارودی رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی، گزارش کار از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد همچنین در این نشست درباره شیوه‌نامه انتخاب معلم نمونه در سال1391، بحث و تبادل‌نظر شد.

ایجاد انگیزه و توانمندی مضاعف فرهنگیان در زمینه‌های پرورشی، آموزشی، تربیتی و پژوهشی، فراهم کردن شرایط مطلوب برای رقابت سالم و سازنده به منظور رشد و تعالی نظام تعلیم و تربیت و انتخاب و تقدیر و تجلیل از معلمان نمونه در سطح مدرسه، شهرستان، منطقه و استان، بخشی از اهداف اختصاصی انتخاب معلم نمونه است.

در این نشست مقرر شد در هفته‌نامه "نگاه" صفحه ویژه به نام معلم اختصاص داده شود و به نظرخواهی از چگونگی شیوه انتخاب معلمان نمونه در سطح کشور و انعکاس نظرات معلمان و کارشناسان بپردازد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این نشست وزیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌‌های مردمی و خانواده، معاون حقوقی و امور مجلس، معاون آموزش ابتدایی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی، رئیس مرکز تربیت‌بدنی و سلامت، مدیرکل حراست، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران حضور داشتند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
طوری زندگی كن كه اسمت با جسمت زیر خاك نرود