يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۱
کد مطلب: 64294
۱

هشدار نسبت به توقف فعالیت شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

هشدار نسبت به توقف فعالیت شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
همایون سامه‌یح نجف آبادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره توقف فعالیت شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و تاثیر آن بر فعالیت های این سازمان و جامعه روانشناسان گفت: نه تنها در این مورد بلکه در همه موارد در کشور باید به گونه‌ای مدیریت داشته باشیم تا اتفاقاتی این چنینی رخ ندهد؛ یعنی اگر انتخاباتی صورت می‌گیرد باید از همان اول نظارت صورت بگیرد و طبق قانون باشد و در نهایت به انتخاب و رای افراد باید احترام بگذاریم تا چنین مواردی پیش نیاید.
 
وی ادامه داد: در نهایت آن چیزی که بعد از این اتفاقات پیش‌ خواهد آمد یک ناهنجاری و ناهماهنگی است که باعث می شود ضرر و زیان این اتفاقات به مردم برسد و مردم متحمل این ضررها باشند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: سازمان نظام روانشناسی، سازمانی است که بالاخره باید مجموعه خود را اداره و کنترل کند و بسیاری از مسائل مربوط به روانشناسان کشور از جمله تخلفاتی که در این حوزه اتفاق می افتد باید توسط سازمان نظام روانشناسی بررسی شود. همچنین مشکلاتی که روانشناسان در مورد مسائل کاری دارند، توسط این سازمان باید رفع شود.

سامه یح گفت: بالطبع به تعلیق درآمدن شورای مرکزی سازمانی به این مهمی روی مسائل روانشناسی کشور بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم که از این تصمیم صرف نظر کنند و به هر نحوی که شده فعالیت خود را ادامه دهند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: یک سازمان به این مهمی باید به صورتی باشد که همه مدیران آن حداکثر تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهند و به تعلیق درآمدن شورای مرکزی این سازمان ضرر و زیان هایی را در پی خواهد داشت، چراکه بر روند عملکرد این سازمان و معاونت های آن تاثیرگذار خواهد بود.
 
همایون سامه‌یح نجف‌آبادی (زاده ۱۳۴۴ در تهران)، پزشک متخصص داروسازی، رئیس انجمن کلیمیان و نماینده کلیمیان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

به خاطر توهین‌های همسرم اعتماد به نفس ندارم
نظریه ویگوتسکی به زبان ساده
۷ شبهه غیرواقعی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و پاسخ صحیح به آن
سوگ بعد از سقط و غمی‌ بی‌پایان
نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
تا حالا هيچ آدم قوى اى كه گذشته آسونى داشته باشه نديدم .