پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ / ۱۵:۵۲
کد مطلب: 13878
۰

حداکثر میزان پاداش‌پیشنهاددرآموزش‌و‌پرورش

4 میلیون ریال حداکثر پاداش پیشنهادات اجرا شده در آموزش و پرورش
پس از اجرای پیشنهاد و کسب نتایج موردنظر به ترتیب در سطح منطقه حداکثر تا مبلغ یک میلیون ریال، در سطح استان حداکثر تا مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال و در سطح کشور حداکثر تا مبلغ 4 میلیون ریال پاداش تعلق می‌گیرد. در بخشنامه وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها آمده است: در اجرای ماده 20 قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه‌های مربوط در خصوص نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها، 50 درصد اعتبار مربوط به سال 1391 از محل اعتبار فصل ششم برنامه 30151 ردیف 3ـ127500 درنظر گرفته و به آن استان ابلاغ شده که نحوه هزینه‌کرد اعتبار مذکور در زیر آورده شده است: این اعتبار مختص فعالیت‌های سال 1391 بوده و شامل پیشنهادهای سال‌های گذشته که مورد بررسی قرار گرفته یا به اجرا درآمده نمی‌شود.

صرفاً پیشنهادهایی که در سامانه www.pishnahad.medu.ir ثبت شده و تمام مراحل آن در این سامانه مدیریت شده باشند، قابلیت محاسبه حق‌الزحمه عوامل اجرایی یا تخصیص پاداش پیشنهاد را دارند؛ مجموع هزینه بررسی و سیر مراحل اداری برای هر پیشنهاد مبلغ 30 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

در این بخشنامه آمده است: 40 درصد مبلغ بند 3 مربوط به کمیته کارشناسی بوده و مابقی به عوامل اجرایی (شامل دبیرخانه، کمیسیون و یا کمیته تحول اداری و...) تعلق می‌گیرد؛ پیشنهادهایی که به تأیید کمیته کارشناسی و کمیته تحول اداری (در سطح شهرستان/منطقه) یا کمیسیون تحول اداری (در سطح اداره کل آموزش و پرورش استان) یا شورای تحول مرکزی وزارت رسیده و بر اساس نظر کمیته/ کمیسیون/ شورا موافقت اجرای طرح را کسب و به اجرا درآمده باشد، پس از اجرای پیشنهاد و کسب نتایج موردنظر به ترتیب در سطح منطقه/ شهرستان حداکثر تا مبلغ یک میلیون ریال، در سطح استان حداکثر تا مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال و در سطح کشور حداکثر تا مبلغ 4 میلیون ریال پاداش براساس امتیازات مکتسبه تعلق خواهد گرفت.

در تبصره این دستورالعمل آمده است: به هر پیشنهاد فقط یکبار و در یکی از سطوح سازمانی (که به اجرا درآمده است) پاداش تعلق می‌گیرد؛ این پاداش در بالاترین سطح مورد تأیید قابل پرداخت است؛ به پیشنهادهایی که در سطح مدارس به اجرا درمی‌آیند و قابلیت تسری و اجرا در سایر مدارس را ندارد، پاداشی تعلق نمی‌گیرد.

این بخشنامه می‌افزاید: اختصاص 50 درصد مابقی اعتبار پس از هزینه‌کرد اعتبار اولیه و طی مراحل قانونی و با درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان و تأیید اداره کل امور اداری و تشکیلات (دبیرخانه مرکزی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها) قابل تخصیص خواهد بود.   فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
از آدمهای حسود؛ متنفر نباشید، دلیل حسادت آنها این است که فکر می کنند شما از آنها بهتر هستید... پائولو کوئلیو