سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ / ۰۷:۰۰
کد مطلب: 9142
۰
۱

كاركنان دانشگاه آزاد: نگرانیم!

در اين حال مجتبي اكبري دبيركل جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد از تحت فشار قرار گرفتن نمايندگان 126 تشكل دانشجويي كه در اعتراض به عملكرد جاسبي و تاخير در ابلاغ حكم فرهاد دانشجو بيانيه منتشر كرده بودند، خبر داد.
به گزارش میگنا به نقل از کیهان، جمعي از كاركنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي طي نامه اي امضاي حكم رئيس دانشگاه آزاد را خواستار شدند.

در اين نامه كه ديروز برخي منابع خبري آن را منتشر كردند آمده است: در دانشگاه آزاد اسلامي نظام ارزشيابي اساتيد و اعضاي هيات علمي اصلا وجود خارجي ندارد و يا اگر هست مبناي آن همان رابط سالاري سياسي و معيارهاي غربي است.

كاركنان و دانشجويان دانشگاه آزاد نوشته اند: امروز نگرانيم براي فرزندان اين مرز و بوم كه در دانشگاه تحصيل مي كنند كه پناهگاه امن تفكرات التقاطي و انحرافي شده است.

در پايان اين نامه نوشته شده است: آقاي هاشمي ديگر خسته شده ايم امضا كنيد ديگر بس است امروز و فردا كردن!!! هرچند كه مي دانيم متهم مي شويم به سياسي كاري اما خسته شده ايم آقاي هاشمي امضا كنيد...

در اين حال مجتبي اكبري دبيركل جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد از تحت فشار قرار گرفتن نمايندگان 126 تشكل دانشجويي كه در اعتراض به عملكرد جاسبي و تاخير در ابلاغ حكم فرهاد دانشجو بيانيه منتشر كرده بودند، خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

United States
من یک پزشک متخصص هستم که در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد تدریس می کنم. آیا میدانید تنها چیزی که در حال حاضر در دانشگاه آزاد حکمفرماست رابطه است؟ درسی که تحصص مستقیم بنده است با سفارش یک نماینده مجلس به یک دکتر عمومی داده می شود و برای من تنظیم خانواده می دهند! این است ثمره جاسبی بعد از 30 سال!
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
برای کشتی های ساکن، موج های دریا تصمیم می گیرند!