چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ / ۰۵:۲۳
کد مطلب: 12167
۰

جزئیات اجرایی شدن بیمه دانش براي دانشجويان

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، از برخی جزئیات اجرایی شدن بیمه تکمیلی دانشجویی از مهرماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد که خدمات دندانپزشکی دانشجویان هم مشمول این بیمه خواهد شد.
منصور حبیب پور گودرزی در گفتگو با مهر به برخی جزئیات این بیمه اشاره کرد و افزود: بر این اساس که دانشجویان در زمان تحصیل هیچ گونه نگرانی درباره سلامت خود نداشته باشند، بیمه دانش در قالب بیمه تکمیلی با موارد مبتلا به گروه سنی دانشجویان از 18 تا 30 سال طراحی شده است.

وی با اعلام این خبر که دانشجویان شهریه پرداز نیز تحت حمایت این بیمه قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: دانشجویان شهریه پرداز دانشگاههای کشور از جمله پیام نور، آزاد اسلامی و جامع علمی کاربردی همچنین غیرانتفاعی مشمول بیمه تکمیلی می شوند.

به گفته این مقام مسئول، دانشجویانی که تمایل دارند برای پرداخت حق بیمه از وام بیمه تکمیلی صندوق رفاه استفاده کنند، به آنان وام بیمه تکمیلی پرداخت خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد:جزئیات ثبت نام و اعلام نظر درباره این بیمه در سامانه اطلاع رسانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم موجود است.

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان به رایزنی با چند شرکت بیمه گر اشاره کرد و گفت: این مذاکرات در حال نهایی شدن است و این شرکت ها به صورت رقابتی برای ارائه خدمات دانشجویی در حال پیگیری هستند.

وی با یادآوری این موضوع که دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی می توانند از بیمه تکمیلی بهره مند شوند، خاطرنشان کرد دانشجویان متاهل می توانند همسر و فرزندشان را هم تحت حمایت بیمه تکمیلی دانشجویی درآورند.

مواردی از جمله درمانهای دندانپزشکی، آزمایشگاهی، جراحیها، موارد کیلینیکی، عینک و غیره به گفته گودرزی شامل این بیمه می شود.


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
شايد شخصي آنقدر ميل به درك شدن دارد، ميل به دوست داشته شدن ندارد