يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ / ۰۶:۲۷
کد مطلب: 15202
۰
۵

شما نظر دهید؛«پارتی بازی در آموزش پرورش»

حمید رضا حاجی‌ بابایی، در پاسخ به این پرسش فارس که «آیا در آموزش و پرورش پارتی بازی داریم؟»، گفته است: بعید می‌دانم. وی ادامه داده: آموزش و پرورش جایگاهی دارد که فکر می‌کنم ...


شفاف: همین چند ماه پیش بود که زمزمه های استیضاح وزیر آموزش و پرورش در بهارستان نهم قوت گرفت. موضوع استيضاح وزير آموزش و پرورش اما از گلايه‌هاي موسي‌الرضا ثروتي، نماينده مردم بجنورد در نطق پيش از دستورش از وزير آموزش و پرورش آغاز شد.

موضوع اعتراض نیز از این قرار بود که  آموزش و پرورش به جاي حل مشكلات نيروهاي آموزشيار، حق‌التدريس، آموزشكده‌ها، نيروهاي شركتي، پيش دبستاني و تربيت معلم ۲۰ هزار نيروي غيرقانوني را استخدام كرده‌ است كه خلاف قانون مديريت خدمات كشوري است .

برخي تجمع تعدادي از فارغ‌التحصيلان دانشگاه تربيت معلم و مربيان پيش دبستاني در پشت درهاي مجلس شوراي اسلامي در نخستين روز مردادماه را محرك اين سخنان ثروتي دانستند.


بعد از آن اما انتقادات شدت گرفت و از تعطیلی 5  شنبه های نمدارس گرفته تا تغییر کتاب ها و سیستم آموزشی، همه و همه  دست به دست هم دادند تا وزیر آموزش و پرورش که خود روزی در جایگاه نمایندگی منتقد سیستم آموزشی بود، در خطر استیضاح قرار گیرد.

سوء مديريت در برگزاري آزمون استخدامي ،  افزايش روزافزون آمار بزهكاري‌هاي اجتماعي در بين دانش‌آموزان ، نابساماني و عدم تعيين تكليف آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي،نبود برنامه‌ريزي صحيح و شفاف به منظور ارتقاي سطح آموزشي مدارس و دبيرستان‌هاي كشور،جذب نيروهاي خريد خدمتي و عدم تعيين تكليف آنها ، تضییع حقوق نیروهای نهضت سوادآموزی،نابسامانی ها در نقل و انتقال معلمان، استخدام های جدید و افت تحصیلی دانش آموزان در سال اول دبیرستان و به طور کلی  نابساماني‌هاي موجود در مديريت اين بخش مهم آموزشی، از مهمترین دلایل وکلای ملت برای احضار حاج بابایی به صحن علنی مجلس بودند.

این استیضاح اما به دلیل بروز مشکلات اقتصادی که مهم ترین آن تلاطم بازار ارز بود متوقف شد تا حاجی بابایی  نفس راحتی بکشد.

حالا آقای وزیر در آخرین اظهارات خود قاطعانه اعلام کرده است، در این وزارتخانه پارتی بازی نمی‌‌شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، در پاسخ به این پرسش فارس  که «آیا در آموزش و پرورش پارتی بازی داریم؟»، گفته است: بعید می‌دانم.

وی ادامه داده: آموزش و پرورش جایگاهی دارد که فکر می‌کنم جزو سالم‌ترین دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

حاجی‌بابایی در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه «آیا وی تا به حال سفارش کسی را در آموزش و پرورش کرده است؟»، گفت: در طول سه سالی که در آموزش و پرورش بودم تا حالا برای یک نفر نیز پارتی بازی نکردم.

وی افزود: اگر کسی نامه‌ای دارد مبنی بر اینکه بنده پارتی بازی کردم، نشان دهد.

نظر شما مخاطبان سايت در خصوص این اظهارات آقای وزیر چیست؟ آیا در آموزش و پرورش پارتی بازی رواج ندارد؟ تجربیات خود در این خصوص را با  میگنا درمیان بگذارید و نظرات خود را بدون توهین به افراد حقیقی و حقوقی برای ما ارسال کنید.

بدیهی است سایت میگنا از انتشار نظرات توهین آمیز معذور است.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

با سلام باید به اطلاع برسانم جنای وزیر چندان اطلاعی ندارند می بایست به شهرستانها و مناطق سری زد تا ببینیم قضیه چیه؟بررسی کنید مدیران مجتمع های اموزشی ، معاونین ،مسئولین تمامی قسمتهای اداری بجز یک عده خاص کس دیگری حضور دارد آیا در استخدامها از جمله مربیان قرآن و پیش دبستانی به چه شکلی عمل شد ؟واقعا پارتی بازی کمر آموزش را شکسته جناب وزیر چرا انکار می کنید
باسلامبه |آقای وزیر بگوییدفقط1سربه اموزش پرورش کوهدشت لرستان بزند!!!!!!!تنهاچیزی که وجودندارد عدالت است!!!!خداراشاهد میگیرم از بدو ورودم به این سازمان ازشغلم متنفر شدم!!!!!!!!!!!یکی بدادمابرسد
باسلاماینجانب مدت 10 سال است که در اموزش و پرورش مشغول به کار هستم و با تمام علاقه ای که به خدمت به مردم داشتم وارد این عرصه شدم .مدت 3 سال برای انتقال به شهر محل سکونتم با اموزش و پرورش درگیر بودم تا اینکه مجبور به ارائه نامه دادگستری در مورد به هم خوردن زندگی مشترکم شدم اما با این وجود و علی رغم اینکه من داشجوی دکتری میباشم و همه دلایل قانع کننده دیگری که وجود داشت و درخواستی که به نقل و انتقالات وزارت خانه ارائه دادم تنها با یک پاسخ روبرو شدم:مشکلات زندگی شما به اموزش وپرورش مربوط نمیشود تنها در صورت وجود یک معرف !!!!! معتبر میتوانی انتقال بگیری تعهد و این حرفاها را هم بگذار لب کوزه!!!!! پارتی بازی و بی عدالتی در آموزش وپرورش کرمانشاه بیداد میکند .اقای وزیر شما در گرد همایی نماز که در کرمانشاه برگزار شد شخصا دستور رسیدگی به درخواست مرا دادید و این تنها جوابی بود که گرفتم ...البته لازم به ذکر است که من در حال انجام کارهای اداری استعفا هستم و دیگر تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم کوچکترین کاری برای این دستگاه انجام دهد و فقط از بابت سال های از دست رفته جوانی ام حسرت میخورم
باسلام خسته نباشید من تربیت معلمی ورودی 88 هستیم همه ما را استخدام کردند اما به شهرستانهای استان تهران فرستادند. مشکلی هم نداریم وهمیشه وزیر ودعا می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
شاید.خدا می داند.قطعا پارتی بازی هست
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
تونل هابه ما آموختند که حتی دردل سنگ هم راهی برای عبور هست، تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا كه راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "