جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۰ دی ۱۳۸۹ / ۲۱:۳۰
کد مطلب: 1982
۰
۲

زمان ثبت نام کنکورهای فراگیر ؛ کارشناسی و ارشد : دانلود دفترچه

  اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط ثبت نام در کنکور کارشناسی فراگیر 90 دانشگاه پیام نور شامل تاریخ و نحوه ثبت نام از ساعت 14 فردا شنبه 11 دی ماه منتشر می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان برای دسترسی به اطلاعات این آزمون می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و یا نشریه روز دوشنبه 13 و دوشنبه 20 دی ماه اقدام کنند. داوطلبان علاقه مند با مطالعه اطلاعیه و در صورت واجد شرایط بودن می توانند از 15 دی ماه و از طریق سایت سازمان سنجش در آزمون ثبت نام کنند. آخرین مهلت ثبت نام نیز روز سه شنبه 21 دی ماه تعیین شده است. آزمون دوره های فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور در روز جمعه 30 اردیبهشت 90 برگزار می شود. همچنین براساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان کنکورهای کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می توانند طی روزهای 26 دیماه تا 2 بهمن ماه برای ثبت نام اقدام کنند.   دانلود: دفترچه راهنماي پذيرش دانشپذير مقطع كارشناسي فراگير نوبت 22 دانشگاه پيام نور سال 1390 دانلود كنيد: 
دفترچه راهنماي پذيرش دانشپذير مقطع كارشناسي فراگير نوبت 22 دانشگاه پيام نور سال 1390
  تغییرات کنکور فراگیر امسال / افزایش انتخابهای داوطلبان کنکور فراگیر
رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در تشریح جزئیات آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور از افزایش تعداد انتخابهای داوطلبان فراگیر در مقطع کارشناسی از 10 انتخاب در سال گذشته به 15 انتخاب در آزمون فراگیر امسال خبر داد و زمان انتشار منابع و برگزاری کنکور را اعلام کرد.
محمد هادی امین ناجی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر گفت: داوطلبان دوره های فراگیر پیام نور در سال گذشته در مقطع کارشناسی می توانستند یک رشته را فقط در 10 مرکز پیام نور استان خود انتخاب کنند اما امسال می توانند علاوه بر انتخاب یک رشته در 10 مرکز پیام نور استان خود، 5 مرکز از استانهای همجوارشان را نیز انتخاب کنند البته حتما این 5 مرکز پیام نور باید غیر از مراکز پیام نور که در مراکز استان قرار دارند باشند. رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور افزود: به عنوان نمونه به فردی که از سمنان داوطلب دوره های فراگیر پیام نور در مقطع کارشناسی شده است امسال اجازه داده شده که در شهرهای مشخصی از استانهای گلستان و تهران نیز بتواند 5 مرکز پیام نور را انتخاب کند.
 
وی در پاسخ به اینکه "با وجود اینکه داوطلبان فراگیر در مقطع کارشناسی می توانند استانهای همجوارشان را برای تحصیل انتخاب کنند، آیا سیاست های بومی گزینی در پیام نور حفظ می شود؟" به مهر گفت: این که داوطلبان فقط می توانند مراکز پیام نور واقع در برخی شهرهای استانهای همجوارشان را انتخاب کنند و انتخاب مراکز پیام نور واقع در مراکز استانهای همجوار برایشان ممنوع است، سیاستی است که منجر به رعایت بومی گزینی از منظر حفظ هماهنگی فرهنگی می شود.
 
امین ناجی از آغاز ثبت نام جدید داوطلبان دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور از روز چهارشنبه 15 دی ماه خبر داد و با پیش بینی افزایش ثبت نام در دوره های جدید فراگیر دانشگاه پیام نور به مهر گفت: ثبت نام جدید داوطلبان دوره های فراگیر تا 21 دی ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه ثبت نام دوره های جدید فراگیر مانند گذشته از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش انجام می شود گفت: داوطلبان با مراجعه حضوری به مراکز پست باید جهت خرید کارت اعتباری 50 هزار و 700 تومانی اقدام و از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کنند.
 
رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور از افزایش رشته های تحصیلی در دوره های کارشناسی فراگیر پیام نور خبر داد و خاطرنشان کرد: در مقطع کارشناسی فراگیر در برخی رشته های مهندسی برای اولین بار دانشجو پذیرش می شود. همچنین تعداد رشته های هنر که متناسب با ساختار پیام نور بوده در برخی مراکز که توانمندی اش وجود داشته اضافه شده است.
 
وی درباره رشته های جدید فراگیر پیام نور نیز به مهر گفت: نگرش در ایجاد این رشته ها به سمت رشته هایی بوده که بعد کارآفرینی و اشتغال زایی دارند.
 
امین ناجی زمان برگزاری آزمون فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور را 29 و 30 اردیبهشت ماه 90 اعلام کرد و از انتشار منابع آزمون دوره جدید فراگیر پیام نور از 15 دی ماه خبر داد و گفت: دفترچه آزمون حداکثر از 15 دی ماه بر روی سایت دانشگاه پیام نور قرار داده می شود البته سعی می شود قبل از این زمان بر روی سایت قرار گیرد.
 
وی درباره تغییرات منابع آزمون فراگیر پیام نور گفت: در منابع آزمون برای رشته هایی که از سالهای گذشته نیز دانشجوی فراگیر در آنها پذیرش می شده تغییراتی ایجاد شده است و برای انتخاب منابع آزمون رشته های جدید فراگیر پیام نور نیز سعی شده بیشتر از منابع پیام نوری استفاده شود و آنجایی که دیگر دانشگاه پیام نور هیچ منبعی تولید نکرده است از سایر منابع موجود استفاده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Latvia
سلام ثبت نام کنکور فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد کی شروع میشه؟ پس چرا دفترچه دانلود نمیشه؟ error میده.در ضمن برای دکتر کی ثبت نام شرو میشه؟
Iran, Islamic Republic of
سلام نميشه كارت اعتباري فراگير پيام نور كارشناسي را از اينترنت خريد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا موکول کرد