پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۲:۴۵
کد مطلب: 2283
۱۰
۶۷

سال دقیق حذف کنکور مشخص شد

علیرضا سلیمی از بررسی سه موضوع برنامه پنجم توسعه در بودجه سال 90، الحاق آموزشکده های فنی و حرفه ای به آموزش عالی و حذف کنکور سراسری در جلسه یکشنبه شب این کمیسیون با حضور سه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر آموزش و پرورش خبر داد.


چگونگی اعمال برنامه پنجم توسعه در بودجه سال 90
وی گفت: در دستور کار نخست، بررسی چگونگی اعمال برنامه پنجم در بودجه سال 90 در حوزه سه وزارتخانه مورد بحث قرار گرفت و هر کدام از وزیران اقدامات خود را در این راستا توضیح دادند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ارتباط با برنامه های وزیر بهداشت در برنامه پنجم توسعه، گفت: وزیر بهداشت در بخش تحقیقات و فناوری اقداماتی را در بودجه سال 90 وزارتخانه بهداشت مد نظر داشت به عنوان مثال ارتقای هرم هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی را مطرح کرد که باید در راستای ارتقای هرم هیئت علمی تغییراتی لحاظ شود.

سلیمی ادامه داد: به همین منظور، در برنامه پنجم توسعه عمده اعضای هیئت علمی از درجه استادیاری و مربی می بایست به درجه دانشیاری یا استاد تمامی برسند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی توسعه رشته ها یا شرکت های دانش بنیان را که در دو حوزه وزارت علوم و بهداشت مطرح بود، از دیگر موضوعات مورد بحث وزیر بهداشت دانست و اظهار داشت: وزیر بهداشت در خصوص تخصیص بودجه به این موضوع مباحثی را میان اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.

به گفته نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی، وزیر علوم نیز در جلسه شب گذشته اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در کنار دو وزیر دیگر به مباحثی از جمله بازنگری آیین نامه ارتقا، توسعه کرسی های آزاد اندیشی، توسعه تحصیلات تکمیلی در هر 20 دانشگاه مادر کشور، تعداد دانشجویان، تجاری سازی تحصیلات دانش بنیان، هرم اعضای هیئت علمی و رشته های میان رشته ای اشاره کرد.


وی ادامه داد: وزیر علوم به دو نکته از جمله پایین آوردن ظرفیت مقطع کارشناسی و توسعه تحصیلات تکمیلی در آموزش عالی اشاره کرد. سلیمی با بیان اینکه وزیر علوم در برنامه پنجم توسعه نسبت به توسعه مبتنی بر عدالت تاکید داشت، اضافه کرد: این نگاه در پذیرش دانشجو به خصوص در دوره دکتریبه صورت ویژه ای خواهد بود ضمن اینکه حمایت جدی از نخبگان در سال 90 نیز از دیگر برنامه های وزیر علوم به شمار می رود.

به گفته وی، دانشجو پس از ارائه برنامه های خود در این بخش، این موارد را در قالب کتابی و به صورت مدون در اختیار اعضای اصلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی می دهد.

حذف کنکور سراسری از سال 93
وی با بیان اینکه کنکور سراسری سازمان سنجش از سال 93 حذف خواهد شد در خصوص اقداماتی که دو وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش با هماهنگی یکدیگر در این زمینه انجام داده اند، گفت: در حال حاظر 8 میلیون پرونده دانش آموزان وارد سایت وزارت علوم و درس هایی که باید به عنوان امتحان نهایی، نمرات آن در آزمون کل لحاظ شود، معین شده است. سهمیه ها با حذف کنکور رعایت می شود.

وی به بررسی حفظ سهمیه ها در جلسه شب گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی توسط دو وزیر اشاره کرد و گفت: عدالت اقتضا می کند سهمیه ها با حذف کنکور رعایت شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این باره تاکید کرد: اگر بنا باشد معدل دانش آموزی که در بهترین مدارس تهران تحصیل می کند با دانشجویی که در نقاط دور افتاده کشور درس می خواند یکسان ارزیابی شود به آموزش عالی آسیب هایی وارد می کند.

وی خاطرنشان کرد: دو سهمیه مناطق و رزمندگان حفظ و هیچگونه سهمیه دیگری به این تعداد اضافه نخواهد شد. سلیمی به مشکلاتی که به حذف کنکور مربوط می شد، اشاره کرد و گفت: در حذف کنکور به مشکلاتی از جمله رفتارهای سلیقه ای معلمان و وارد شدن برخی آسیب ها به علت عدم برخورداری از بانک سئوالات استاندارد مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که برای برگزاری کنکور سراسری تمام وزارتخانه ها با سازمان سنجش همکاری می کنند در حالیکه با حذف کنکور و برگزاری آزمون هایی نهایی در مناطق، استانها و کشور با مشکلاتی مواجه می شویم که هم اکنون با همکاری این سه وزارتخانه به دنبال حل این مشکلات هستیم.

الحاق آموزشکده های فنی و حرفه ای به آموزش عالی کشور
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: الحاق آموزشکده های فنی و حرفه ای به وزارت علوم سومین موضوعی بود که شب گذشته در دستور کار اعضای کمیسیون قوه مقننه و دو وزیر قوه مجریه  قرار گرفت.

سلیمی در این باره گفت: طبق آمار، 170 هزار دانش پژوه در آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور وجود دارند.

وی با بیان اینکه تکلیف تعداد زیادی دانش آموز که مشغول آموزش در کلاس های فنی و حرفه ای تحصیل می کند، مشخص شود، اضافه کرد: در این راستا باید ساز و کاری اندیشید تا نه تنها این تعداد بتوانند وارد دانشگاه شوند بلکه مهارت آموزی آنها نیز آسیب نبیند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ارتباط با نگرانی وزیر علوم در خصوص آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور، خاطر نشان کرد: نگرانی وزیر علوم در ارتباط با عده ای است که قصد دارند با استفاده از این آموزشکده ها تحصیلات خود را آکادمیک کنند.

زمان الحاق آموزشکده های فنی و حرفه ای به آموزش عالی
وی در ارتباط با زمان الحاق آموزشکده های فنی و حرفه ای به آموزش عالی کشور اعلام کرد: زمانی برای این مورد مشخص نشد اما الحاق به طور قطع صورت خواهد گرفت و زمان آن باید به نحوی اعلام شود که آسیبی به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشکده ها وارد نشود.

به گفته سلیمی مسائل دیگری در این حوزه از جمله مانند معلوم نبودن تکلیف اعضای هیئت علمی، همخوانی داشتن این الحاق با شاخص های وزارت علوم، فرآیند اضافه شدن کارمندان آموزشکده های فنی و حرفه به بدنه آموزش عالی با توجه به این مسئله که تعداد کارکنان آموزش عالی هم اکنون بیش از حد مجاز است، مورد بررسی قرار گرفت.


کنکور در سال 93 حذف می شود
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از برنامه حذف کنکور از سال 93 در کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر در سمنان، عبدالامیرعرفی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در سمنان گفت: در سال های 91و 92 به تدریج درصدی از سوابق تحصیلی داوطلبان به دانشگاه که برگرفته از امتحانات نهایی کلاس سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی را شامل می شود، برای کنکور در نظر گرفته می شود.

به گفته وی، در سالهای 92 و 93 سوابق تحصیلی ملاک کار است و بر این اساس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با هدف بررسی و اعلام سوابق تحصیلی ایجاد و فعال شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت تحصیلی دوره متوسطه و سال سوم آن در کنکور تاثیر گذار است، گفت: امسال این تاثیر به میزان 25 درصد است که در سالهای آینده این رقم افزایش می یابد.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تلاش های تحصیلی جایگزین آزمون یک مرحله ای کنکور می شود و بر این اساس آزمون ها، سوالات و اعلام نتیجه استاندارد در آینده جایگزین کنکور می شود. عبدالامیر عرفی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست حذف کنکور باید اولیای مدرسه و دانش آموزان نسبت به ارتقای کیفیت آموزشی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: برهمین اساس باید با تدوین یک برنامه منظم، همراهی و همدلی اولیا و مدیران مدارس ، اجرای برنامه سیاستهای راهبردی وزارت آموزش و پرورش پیش رود.

وی در خصوص تغییر ساختار آموزش و پرورش گفت: تا آخر امسال با اعلام مصوبه شورای انقلاب فرهنگی این تغییر ساختار اعلام می شود و براساس تصمیم وزیر یک سال فرصت می خواهیم تا شاهد تغییرات اساسی در نظام آموزشی کشور باشیم. آزمون سنجش تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه پانزدهم اسفند برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه آزمون سنجش تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه پانزدهم اسفند برگزار می شود، گفت: این آزمون با شرکت بیش از یک میلیون نفر دانش آموز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آزمون آغازین با همین تعداد دانش آموز در ابتدای سال نیز برگزار شده بود، گفت: نتایج این دو آزمون زمینه را برای بررسی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان فراهم می کند.

به گفته وی، با توجه به اینکه این آزمون در نیمه اسفندماه و قبل از تعطیلات برگزار می شود، گفت: فرصت تعطیلات زمان مناسبی است تا دانش آموزان با بررسی نتایج آن عقب ماندگی خود را جبران کند.

عبدالامیر عرفی با اشاره به اینکه این آزمونها سال آینده در پایه های دوم و سوم متوسطه نیز اجرا می شود، گفت: با توجه به بحث حذف کنکور آزمون های مذکور در سال های آینده جایگزین کنکور می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

age konkuro bardaran khub mishe vali nagoftin be gheir az savabeghe tahsili chi mlake?????????? ;-)
م.ا
به نظر من هر چه زودتر حذف بشه بهتره
Iran, Islamic Republic of
کنکور برای نظام قدیم ها نباید فعلا حذف بشه
Iran, Islamic Republic of
موافقم، اگه کنکور حذف بشه دیگه ورود به دانشگاه و مسیر پیشرفت خیلیا مسدود میشه
Iran, Islamic Republic of
بله
دانا
خیال همه تخت اینا همه سیاسته قرار بود سال 87 حذف بشه و دانش آموزا با معدل وارد دانشگاه بشن یادمه سر همین قضیه معدلم شد 18.26 !!!!!! زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
👍👍👍👍👏👏👏👏
soheila
بنظرمنکه اصن نباید حذف شه. اگه بشه شرط معدل هیچکس به اینکه تو کدوم مدرسه بودی توجه نمیکنه. بعدشم که پارتی بازی و این چیزا براهه!
راه
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا به فکر همه باشید و کنکور رو انقد زود حذف نکنید لطفا فقط برای انهایی که نظام جدید خواندن کنکور حذف بشه. ممنون
راه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نباید حذف بشه توروخدا گوش کنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
ولی به نظر من حذف شه خوب میشه تازه عده ی زیادی دوس دارن حذف شه.
m26
Iran, Islamic Republic of
سلامممم از نظر من باید کنکور حذف بشه شاید کسی برا کنکور استرس داشته باشه و نتونه سوالارو جواب بده واین اصن درست نیست از نظر من باید حذف بشه همین امسال
Iran, Islamic Republic of
خواهشا کنکور رو همین امسال حذفش کنید بزارید خیال همه راحت شه
Iran, Islamic Republic of
راست میگه ترو خدا حذف بشه
Iran, Islamic Republic of
بله امسال حذف کنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
حذف شه که عالییی میشه الهی که این کنکور زنده به گورشه
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام تورا خدا کنکور بردارین ودانش اموزا از روی معدل وارد دانشگاه بشن فقط برداشتن کنکور در حد حرف زدن نباشه بهش عمل کنین ودل بچه های مردمو الکی خوش نکنین
Iran, Islamic Republic of
درصورتی حذف بشه که به اینکه در چه مدرسه ای درس میخوتدی هم درنظرگرفته بشه اینطوری خیلی ها در مدارس غیر دولتی و به گونه ای نمرات خوبی گرفتن که ارزشش کمتر از نمرات پایین تر درمدارس عادتی تر
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگر که برداشته بشه خیلی بد خواهد شد چون اگر بر اساس معدل باشه ما هزاران نمره یکسان خواهیم داشت وتصمیم گیری سخت خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
درسته
Iran, Islamic Republic of
درسته
مارال
Iran, Islamic Republic of
سلام تو را قران کنکورو بردارین
پرناز
Iran, Islamic Republic of
خواااااهش میکنم کنکور رو حذف کنین....به قران تا الان چندین امار خودکشی داشتیم برای کسایی که ارزوی یه رشته داشتنو بهش نرسیدن...بابا قبول نشدن در کنکور که صرفا به معنای خنگ بودنو درست نخوندن نیست که...شاید یکی مریضه..شاید یکی سر جلسه کنکور به شدت استرس میگیره و شاید هی دیگه..به قران بچه ها همه افسرده شدن .من خودم ادم خونسردی بودم اما عشق زندگیم پزشکیه و الان 2 ساااله دارم مثل خررر میخونم...به جایی رسیدم که خود زنی میکردم اینقد میخوندم...اما استرسم شدیده و الان قرص مصرف میکنم...ازتون خواهش میکنم کنکور 96 رو حذف کنین
هومن
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنی اگر کنکور را حذف کنند به آرزویت می رسی؟ اگر چیزی را دوست داری باید برایش تلاش کنی. به هر حال اگر الان این مشکلات رو داری بری دانشگاه چیکار می کنی؟
زکریا
Romania
من دهمی هستم کنکور حذف نشه بهتره اگه حذف بشه یه امتحان نهایی خیلی سخت می گیرن😲😟😴😡😡😠😤😱😱😨😨😫😫😩😩😫😨
محمد‌حسین
Iran, Islamic Republic of
اگرحذف بشودمدارسی که پول می گیرن وکیلویی نمره می دن دانش آموزای اونا بدون سختی وارددانشگاه می شن پس کنکوریک مانع برای اینا
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن که اصلاحذف کنکوربه هیچ عنوان نبایدصورت بگیره.خیلیاحقشون ضایع میشه این وسط...کنکوربهترین فیلترواسه ورودبه دانشگاهه
فاطمه
Romania
درسته
بنده اي
Iran, Islamic Republic of
به نظر منم اگه حذف بشه خيلي خوب ميشه اگر هم قرار باشه پارتي بازي بشه ميتونن بجاي اسم دانش آموزان بهشون شماره اي بدن كه معلما ندونن وبخاطر پارتي بهشون نمره ندن
A
Iran, Islamic Republic of
اگه کنکور حذف بشه برای ما روستایی ها که معدلمون زیاد نیست بد میشه خواهش میکنم کنکور نظام قدیم حذف نشه
نارین
Iran, Islamic Republic of
لطفا کنکور را حذف کنید
زهرا
من دهمیم از حالا تا دو سال دیگ جوش کنکور میزنم تروخدا حذف شه من خودم ب شخصه وقتی استرس میگیرم ب کل هر چی خوندم یادم میره و کیه ک موقه کنکور استرس نداشته باسه خاهش میکنم ورود ب دانشگاه معدلی شه
امیر
Romania
باید کنکور حذف بشه و به جای اون شرط معدل دانشگاه رو مشخص کنه خواهشا ه چه زود تر کنکنور را بر دارید
مهديه
Iran, Islamic Republic of
مسخرس انگارعروسك خيمه شب بازيشون هستيم سال٩٢فتواميدن الان٩٦هنوزاحرانشده وهنوزدارن ميگن ميخادحيف بشه يني چيييي اخرش اره يا نهععع دارين روانيمون ميكنين خداازسرتون نگذره
Iran, Islamic Republic of
اره والا من خودم شب و روز برام نمونده از بس مثل خر تو خونه نشستم و درس خوندم اخه اینم شد زندگی?????????
Iran, Islamic Republic of
الهی حذف بشه خیال همه هم راحت شه من از دلنگرانی دیگه دارم میمیرم😰😰
سمیه
Iran, Islamic Republic of
واقعا الان که چند ماه تا کنکور مونده حذف کنکور خیلییی بی انصافیه من پشت کنکوری ام امسال هم به امید کنکور 97تعیین رشته نکردم که پزشکی قبول شم ،معدل نهاییم بد نیست ولی در حد پزشکی هم فکر نمیکنم باشه ،بعدشم وضعیت مالی خوبی نداریم و تا الانم کلی هزینه کردم واسه امسال اگه قرار بر حذف کنکور باشه باید پارسال اعلام میکردن ،الان دقیقا دارن با اینده من بازی میکنن، لااقل اگر قراره حذف بشه از الان اعلام کنین برای سال بعد نه الان که تقریبا اخرای ساله من با کلی امید دارم درس میخونم.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
الان سال 96 هست و هنوز برداشته نشده خبر کذب به مردم ندید
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
این کنکور دیگه حذف شدنیه
Iran, Islamic Republic of
ای کاااااش
هومن
Iran, Islamic Republic of
اگر زمان از حرکت بایستد کنکور کار خودش را می کند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام پس تکلیف ما چی میشه چرا همه ی بدبختی ها و کنکور و استرس برای مانظام قدیم هابوده و الان میگن حذف میشه چرا از ما ظلم میکنین؟ ما چند سال میخونیم و پشت کنکور هم میشیم تا با این شرایط سخت قبول بشیم ولی برای نظام جدید ها حذف میشه ایا این انصافه؟ درعوضش برای ما چه گزینه ای میزارن؟
France
کنکورحذف شود بی انصافیه
گلایول
Iran, Islamic Republic of
سلام، چنانچه کنکور حذف بشه ، تکلیف دانش آموزان نظام قدیم چی میشه؟ و آیا امکان داره تا سال 99 کنکور حذف نشه؟ ممنون میشم اگه جواب صحیحی به من بدید
هومن
Iran, Islamic Republic of
کنکور حذف نخواهد شد و اگر بشود چیزی از کنکور سخت تر در انتظار است.
امیر
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا کنکورو بردارید اگه برندارید برای مثال بچه ای که درسش خوب نیست رشته ای را قبول میشودد و اگر کسی تمام نمراتش خوب باشد کنکو بدهد وقبدل نشود خیلی بد میشود تورا به دست حضرت عباس کنکور را بردارید
Iran, Islamic Republic of
خداییش هر کاری میکنین فقط ی ذره ب فکر آینده ی ما بدبختا هم باشین!
Iran, Islamic Republic of
نه حذف نکنین ما این همه زحمت کشیدیم خوندیم اگه حذف بشه بدبخت میشیم
Arman
Iran, Islamic Republic of
اگه کنکور حذف بشه حداقل واسه ما ک رشته تجربی هستیم بد میشه چون طی هر سال تعداد خیلی زیاد از دانش اموزا معدلشون برابره.و این تعداد خیلی بیشتر از کرسی های دانشگاه هستش.فک نکم با این وجود کنکور تجربی حذف بشه
Hadia
Iran, Islamic Republic of
سلام.به نظرمنم کنکور باید برداشته بشه و شرط معدل باشه اینجوری دانش اموز طی سال درس میخونه نتیجشم میگیره ولی کنکور امکان داره استرس و این چیزا باشه و کسی نتونه خودشو خوب نشون بده.
یامثلاکسی ک اصلا تلاش نکرده بیاد واسه کنکور بخونه حق بقیه ضایع میشه یا برعکس
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام میشه واضح بگیدآیاکنکورحذف میشه یانه؟؟؟تاماتکلیفمونوبدونیم
هومن
Iran, Islamic Republic of
نه کنکور حذف نمی شود.
هومن
Iran, Islamic Republic of
از سال 93 چهار سال گذشته ولی هنوز کنکور پابرجا مونده.
Aida
Iran, Islamic Republic of
کاش کنکور 1400 برداشته بشه
Mahan
Iran, Islamic Republic of
کنکورو باید حذف کنن
هیچ میدونین هر سال امار اونایی که خودکشی میکنن داره جدی تر میشع
این کنکور با جون ادم بازی میکنه جون ادما
هر روز استرس . فشار روانی و حتی ادم افسردگی میگیره درحالی که تو اکثر کشورا اصن چنین سیستماتی وجود نداره درحالی که اونا وقتی وارد دانشگاه میشن تمام سعیو تلاششونو میکنن اما تو ایران چی باید برا چندیییین کلاس و کتاب تست زنی پول خرج کنی بعدش اونقددد بخونی که بتونی کنکورو بدی اونم اگه راحت بدن هیچ اصن معلوم نیس دارن چیکار میکنین هر زور یه روش جدید درسی میاد هر سال کنکور سخت تر میشه
Iran, Islamic Republic of
یس
نرگس
Iran, Islamic Republic of
آقا باید این کنکور حذف بشه یانه یکی جواب بده چرا حذف نمی شه اینترنتم سرچ می کنی صدتا جواب میاره که هیشکدومش درست نیس‌.
آقایکی جواب بده
نسرین
Denmark
سلام لطفا میشه بگین کنکور حذف میشه یا ن دیگ دارم جوش میزنما؟😐
Iran, Islamic Republic of
اگر کنکور حذف بشه خیلیا الکی الکی میرن دانشگاه های خب تهران میگرن
هیچ
Iran, Islamic Republic of
توروخدا کنکورو حذف کنین خیلی سخته واقعا سخته 3 سال رو همه کتابارو خط به خط بخونی مگه این نیست 😥😩
Amer
Iran, Islamic Republic of
نه- به- حذف- کنکور
لطفا کنکور رو حذف نننکنید اگه حذف بشه فرصت رو از اوناییکه میخوان تو یه رشته دیگه کنکور بدن میگیرین مثلا اگه یکی رشتع انسانی دیگع نمیتونه تو رشته تجربی کنکور بده لطفا این کارو نکنید لطفا ناامیدشون نکنید😭😭
خودم
Iran, Islamic Republic of
اغاااا ارواح جدتون حذف کنید این کنکورو. من کلاس نهمم ولی هنوز از ترس نمیدونم چه رشته برم هرساله معلم بیست و تمام چون پدرم کارگر و داخل یه روستا زندگی میکنیم منم درس میخونم و تلاش. میکنم ک جواب زحمات پدرم رو بدم. ولی پول نداره ک واسه کنکور م پول کلاس و کتاب بده. دارم واسه نمونه میخونم حتی کتاب تست واسه نمونه رو معلمم واسم خریده واقعا مدیونشم ولی کنکور آینده مارو تباه می‌کنه هرساله داخل تلویزیون میبینم رتبه های برتر رو میگن همشون از طبقات پولدارن ندیدم بچه یه کارگر ساده رتبه برتر بشه. اینجاس ک اعدالتی دیده نمیشه. منی ک از هیچ چیز برخوردار نیستم چیکار کنم. کنکور و بردارید و خود آموزش پرورش خودش شخصا بیاد و داخل مدرسه ها استعداد یابی کنن استعداد رو در هر رشته ای ک دوست دارن بسنجن. ن اینکه بیان صد صفحه شیمی ک توی زندگی و رشته هیچ و پوچ بخونیم. از نظر من ظلم همینه. همین کنکور کنکوری ک جون خیلی از دانش آموزان رو گرفته. اهاااای مافیایی که میگن از این طریق درامدتونه. خلییییی نامردین خیلیییی. شغل قحطی ک نیست مافیا راس میگی بجای سوال بی ربط در آوردن در کنکور برو دو کلوم عدالت یاد خودت و بچه هات بده فردا مث خودتون نشن. برید سوالات رو از کتاب در بیارید حالا یکم پیچیده ولی خارج از کتاب در نیارید آخه مگه ما انیشتینیم. کنکوروووو حذف کنید. چون آینده ما توی دو ساعت الکی حدر میشه کنکور مثل یه طبل تو خالیه فکر اونایی ک پول خرج کردن ندارن هم باشید. متاسفم واسه این نظام آموزشی
Iran, Islamic Republic of
آره جون خود کلاس نهمی . خودتی ! اما در شرایط موجود در ایران کنکور عادلانه ترین پذیرش برای ورود به دانشگاه است آنهم در رشته های پرطرفدار مثل پزشکی دانشگاههای تهران یا مهندسی شریف
سعید
Iran, Islamic Republic of
در این خبر قدیمی نوشتن: حذف کنکور سراسری از سال 93 : زرشک . الان سال 1400 شده هنوز هم کنکور حذف نشده کجای کارین؟
درپرور
Iran, Islamic Republic of
کنکور باید حذف شود
بچه ای که از دبستان استرس کنکور رو دارد و در آخر افسرده میشود کی جوابگو هست خیلی بی انصافیه که بخوان اینده فرد رو در ۴ ساعت بسنجن هر کس در درس خاصی استعداد دارد کسی که ادبیات دوست دارد و نمی تواند ریاضی را در کنکور بزند به راحتی از رقابت حذف خواهد شد من دهم هستم تمرکز ندارم نمیتونم درس بخونم همش ترس کنکور برام مثل یه غول وحشتناک شده امیداوارم مسئولین تصمیم درست بگیرن و بچه ها رو از این آزمون نجات دهند
مهسا
Iran, Islamic Republic of
کنکور رو نه باید حذف کرد نه باید گذاشت تو کشور ما چه با کنکور چه بی کنکور اونایی به خواستشون میرسن که پول بدن
وتو مدارس سطح ضعیف نباشن
با کنکور سوال فروخته میشه
بدون کنکور معدل خریده میشه!!!
فقط این و میدونم امسال امار خودکشی بر اثر خوردن حق زیاد بود
و اکثر اونایی که تلاش کردن و قبول نشدن افسرده شدن:)
کمی-انصاف
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
هم اکنون که در حال نفس کشیدن هستید، کس دیگری دارد نفس های آخرش را می کشد. پس دست از گله و شکایت بردارید و بیاموزید چگونه با داشته هایتان زندگی کنید.