پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۷:۲۱
کد مطلب: 31522
۱
عملي که زيبــــــا نيــسـت

هزينه هاي انواع عمل هاي زيبايي به ترتيب ميزان استقبال

هزينه هاي انواع عمل هاي زيبايي به ترتيب ميزان استقبال

يک جوان پر ذوق را تصور کنيد که دوست دارد هيکلي ورزيده داشته باشد، پس وقتش را با ورزش هاي سنگين هوازي، دمبل و وزنه سپري مي کند، شايد در تعيين اولويت هاي زندگي اش کمي بي دقتي کرده باشد اما در نهايت اشتباه بزرگي مرتکب نشده و سرمايه عمر و جواني و همين طور امکانات مادي اش را به تباهي محض نکشانده است و در مقابل سختي هايي که متحمل مي شود نتايجي هم به دست مي آورد. اگر هم بتواند در کنار اين کارها اهداف بزرگ تري را براي خود تعيين کند که چه بهتر. در مقابل جواني را در نظر بگيريد که دوست دارد هيکل ورزيده اي داشته باشد، اهداف بزرگي هم ندارد که خودش را با آن ها سرگرم کند.

از طرفي حال و حوصله جوان اول را هم ندارد پس سراغ کارهاي سخت هم نمي رود و ترجيح مي دهد پولش را خرج مکمل هاي غير مجاز کند تا هيکل درست و حسابي بهم بزند و بتواند فخر فروشي کند. در نهايت هم اسير مکمل هايي مي شود که او را فقط باد کرده است. آن جوان اول اگر بتواند در کنار پيروي از علاقه اش آن هدف بزرگ تر را در چشم اندازهاي دورتر زندگي در نظر بگيرد بعد از مدتي که دغدغه خودش و حتي جامعه از اندام ورزيده به سمت و سوي ديگري گرايش پيدا کرد مي تواند هم از جسم ورزشکاري اش بهتر استفاده کند هم چيزهاي تازه تري در چنته داشته باشد. اما اگر فقط و فقط متکي به علاقه اي گذرا يا پيروي از مُدي ساده باشد بعدها غافلگير مي شود چون قرار نيست تا آخر عمرش فقط وزنه بزند و فيگور بگيرد.

لازم نيست هميشه خودمان را همان گونه که هستيم بپذيريم، اما لازم است بدانيم چگونه بايد باشيم و به چه سمتي برويم بهتر است. اصلاً کسي که به امروزش معترض نباشد منتظر فردايي هم نيست. اما بايد بستر خوبي براي اين بهتر شدن ها و بهتر بودن ها پيدا کرد که گذرا نباشد و مثل لباسي که از مد افتاد مزيت هاي مان از رونق نيفتد و گرنه ديگر اسمش مزيت نيست.

انجام عمل هاي زيبايي به صورت افراطي و وسواس گونه يکي از آن اتفاق هايي است که صرفاً برتري کاذب براي ما ايجاد مي کند و به طور مقطعي حس خوبي در ما به وجود مي آورد که واقعي نيست. بعضي ها ترجيح مي دهند در مسير طبيعي و درست زيبايي و آراستگي داشته باشند و اين ماجرا همه چيز آن ها هم نيست.

بعضي ها در موارد ضروري رو به عمل هاي زيبايي مي آورند و بعضي ها هم... نکته مهم اين جاست که هر عملي صرفاً براي زيبايي نيست گاهي فرد واقعاً به آن عمل نياز دارد يا اگر مقداري دماغش را به تيغ جراح مي سپارد حداقل ويژگي مردانه چهره اش را حفظ مي کند. اما حکايت عمل هاي زياد و مکرر با عوارض فراوان شان مشابه حکايت همان آدمي است که به زور قرص و دارو و مکمل مي خواهد هرکول شود و حس خوبي براي خودش بخرد! چنين آدمي براي رسيدن به آن چه فکر مي کند درست است گاهي خودش را هم فريب مي دهد، عوارض زياد عمل هاي مکرر حتي توسط جراحان توانمند را ناديده مي گيرد. به خودش مي قبولاند عمل برگشت دارد و اگر راضي نبود لازم نيست يک عمر با تغييرات ناپسند چهره اش زندگي کند.
گاهي در پي مخالفت ديگران در مورد عمل آقايان، فرد با ناديده گرفتن ضرورت کمک و مراقبت ديگران، سعي مي کند عملي مخفيانه با بهبود سريع داشته باشد و... و به عنوان يک مرد از همه اين ها غافل باشد که اگر امروز زيبا هم که نه، فقط قيافه اش مطابق مد روز شد فردا در جامعه و خانواده به عنوان يک مدير، ورزشکار، پدر، پدر بزرگ و... نسبتي بين آن چه دوست دارد باشد و نقشي که توسط نهادهاي مختلف به او محول شده با انتخاب هاي گذشته اش که روي آينده تاثير گذار است وجود ندارد...

هزينه هاي انواع عمل هاي زيبايي به ترتيب ميزان استقبال

نوع عمل جراحي                  قيمت به تومان

عمل بيني يا رينوپلاستي              4.5 تا 14 ميليون

کاشت مو                                 2.5 تا 5.5 ميليون

تزريق بوتاکس                      200 تا 300 هزار تومان

کشيدگي پوست صورت و گردن            6 تا 8 ميليون

عمل جراحي پلک يا بلفاروپلاستي   1.5 تا 3.5 ميليون

ليزر موي صورت (ريش و سبيل) جلسه اي 70 تا 200 هزار تومان

ليپوساکشن                                4 تا 7 ميليون تومان

کوچک کردن زير چانه يا غبغب           1.5 تا 2.5 ميليون

 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
هر وقت احساس حسادت کردیم ، یادمان باشد ، خاموش کردن شمع دیگری ، باعث نمیشود ، شمع ما درخشان تر نور افشانی کند