سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ / ۰۵:۳۰
کد مطلب: 4931
۰

آغاز ثبت نام خوابگاههای دانشگاه تهران از امروز/ بازگشایی از شنبه آینده

ثبت نام خوابگاههای دانشگاه تهران از امروز یکشنبه آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد، همچنین خوابگاههای این دانشگاه از روز شنبه آینده 2 مهرماه پذیرای دانشجویان خواهند بود.
به گزارش  مهر، ثبت نام خوابگاههای دانشگاه تهران از امروز یکشنبه 27 شهریورماه از ساعت 10 صبح در ظرفیت‌های خالی ساختمانهای مشخص شده آغاز و تا ساعت 22 روز یکشنبه 3 مهرماه ادامه خواهد داشت. سیستم ثبت ‌نام خوابگاه همه روزه از ساعت 22 لغایت 2 بامداد جهت آماده‌ سازی و کنترل ثبت ‌نام‌ها قطع می شود. دانشجویان دانشگاه تهران می بایست ثبت نام آموزشی را پیش از انتخاب خوابگاه انجام دهند و دانشجویانی که برای سال تحصیلی 91-90 انتخاب واحد نکرده باشند، مجاز به ثبت نام، انتخاب ساختمان و اتاق نخواهند بود.
 
دانشگاه تهران اعلام کرد تمام دانشجویان ورودی سال 90 به جز دانشجویان پسر کارشناسی و دکتری حرفه ‌ای ساکن در خوابگاه خودگردان فردوسی، در تمام مقاطع تحصیلی موظف به پرداخت الکترونیکی اجاره‌ بها هستند و در صورت عدم پرداخت اجاره بها بصورت الکترونیکی تا ساعت 22 همان شب، ثبت ‌نام دانشجو لغو می شود و چاپ کارت موقت تردد از طریق سامانه ثبت نام امکانپذیر نخواهد بود.
 
دانشجویانی هم که اجاره بهای هر نیمسال را یکجا پرداخت کنند، از 20 درصد تخفیف بهره مند می شوند.
 
دانشجویان متقاضی سکونت در خوابگاه‌های مرکزی کوی برادران و خواهران موظف به پرداخت ودیعه خوابگاه به مبلغ 25 هزارتومان هستند و در صورت عدم پرداخت اجاره بها و واریز ودیعه خوابگاه، ثبت ‌نام دانشجو لغو می شود و ساختمان و اتاق انتخابی در اختیار دانشجوی دیگر قرار خواهد گرفت.
 
بر اساس اعلام دانشگاه تهران، محل اسکان دانشجویان پسر مقطع کارشناسی و دکتری حرفه ای در خوابگاه خودگردان فردوسی در نظر گرفته شده است. همچنین، زمان بازگشایی خوابگاههای دانشگاه تهران، از ساعت 8 صبح روز شنبه 2 مهرماه اعلام شده است. این دانشگاه اعلام کرد دانشجویانی که نسبت به ثبت ‌نام اقدام و برگ تردد الکترونیکی موقت دریافت کرده اند، می‌توانند از شنبه هفته آینده مذکور تا حداکثر 15 مهرماه با در دست داشتن برگ تردد موقت و کارت دانشجویی به خوابگاههای ثبت‌ نامی خود مراجعه کنند. دانشجویانی که در این بازه زمانی به خوابگاه مراجعه نکنند، منصرف از خوابگاه شناخته شده و دانشجویان واجد شرایط دیگر جایگزینشان خواهند شد.
   
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!