چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۹
کد مطلب: 63793
۰

پایگاه خبری پهنه پرواز کار خود را آغاز کرد

پایگاه خبری پهنه پرواز کار خود را آغاز کرد
به گزارش میگنا رسانه روانشناسی و تاب آوری ایران پایگاه خبری پهنه پرواز کار خود را آغاز کرد پایگاه خبری پهنه پرواز اولین رسانه علمی تخصصی در ارایه اخبار و اطلاعات در حوزه معلولیت است پایگاه خبری پهنه پرواز اولین رسانه علمی تخصصی در ارایه اخبار و اطلاعات در حوزه معلولیت با پیام فتانه امیری صاحب امتیاز و مدیر مسول پایگاه آغاز به کار کرد. امیری هدف از راه اندازی این پایگاه را اطلاع رسانی و آگاهی سازی جامعه در حوزه مسایل معلولیت بیان کرد و گفت :پایگاه خبری پهنه پرواز با بهره گیری از ظرفیت های علمی و تخصصی ، اقدام به انتشار اخبار، گزارش ها ، مصاحبه ها و تحلیل های مرتبط با حوزه معلولیت می کند.
وی افزود: این پایگاه با شعار تغییر و تبیین ، پویایی و پویندگی به دنبال ایجاد جامعه ای پویا و فعال برای همه افراد با تمام تفاوت ها و توانمندی ها است زیرا ما معتقدیم رسانه ها ابزاری قدرتمند برای تغییرهستند.این پایگاه خبری تلاش می کند تا با استفاده از ابزارهای رسانه ای به اهداف خود در زمینه تغییر نگرش جامعه نسبت به افراد با تفاوت های گونان وتبیین توانمندی های آنها به تحقق توسعه پایدار دست یابد.بنا بر همین گزارش از میگنا رسانه روانشناسی و تاب آوری ایران پهنه پرواز معتقد است که جامعه ی پویا و پوینده ، جامعه ای است که در آن همه افراد ، صرف نظر از معلولیت ها و محدودیت های ناشی از آن از فرصت های برابر برای پیشرفت و موفقیت برخوردار شوند.

پیام مدیر مسول پایگاه خبری پهنه پرواز
سلام و درود بر همه شما مخاطبان گرامی
با افتخار و شور و شوق فراوان ، آغاز فعالیت رسمی پایگاه خبری پهنه پرواز را به شما عزیزان تبریک عرض می کنم . پهنه پرواز ، پایگاه مستقلی است که به مسایل و توانمندی های افراد دارای معلولیت می پردازد. این پایگاه خبری با هدف ایجاد بستر برای تحول و تغییر درنگرش جامعه در راستای ارتقای جایگاه افراد دارای معلولیت وهمچنین بهبود شرایط اجتماعی ، فرهنگی و تسهیل و تسریع دستیابی به توسعه پایدار تاسیس شده است.
ما معتقدیم افراد جامعه ، صرف نظر از هر گونه تفاوتی، انسانهایی با توانایی های متفاوت هستند و می توانند و باید در جامعه نقش فعالی داشته باشند. ما می خواهیم با تولید و انتشار محتوای خبری ، تحلیلی، پژوهشی و آموزشی ، با تحول در نگرش ها و تبیین و روشنگری در مورد توانمندی ها، به ایجاد جامعه ای پویا و پوینده کمک کنیم  که در آن همه افراد فارغ از شرایط جسمی ، ذهنی ، روانی و تفاوت های فرهنگی و زبانی، فرصت های مناسب برای مشارکت و پیشرفت داشته باشند. در پایان از همه شما عزیزان دعوت می کنیم تا با همراهی ما، در این راه دشوار اما  پرافتخار، سهیم باشید. ما معتقدیم که با هم می توانیم جامعه ای عادلانه تر و برابرتربرای زندگی بهتر بسازیم .
 
دکتر فاطمه امیری
مدیر مسول پایگاه خبری پهنه پرواز
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
نمی توانی به عقب برگردی و شروع را عوض کنی، ولی می توانی از جایی که هستی آغاز کنی و پایان را عوض کنی...