شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۳
کد مطلب: 11828
۰

تقوبم زمانبندي آزمون كارشناسي ارشد علوم پزشكي

رييس مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت با اشاره به برنامه زمان‌بندي آزمون كارشناسي ارشد رشته‌هاي علوم پزشكي، از آغاز انتخاب محل تحصيل و توزيع كارت اين دوره از آزمون از 28 خرداد ماه خبر داد.

جبرائيل نسل سراجي در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به برگزاري آزمون كارشناسي ارشد رشته‌هاي علوم پزشكي در روزهاي اول تا دوم تير ماه با رقابت 70 هزار تن، گفت: داوطلبان بايد از 28 خرداد ماه تا دوم تير ماه پس از مطالعه برگه راهنما، انتخاب دانشگاه‌هاي محل تحصيل را انجام داده و براي ثبت نهايي آن اقدام كند، همچنين پس از ثبت نهايي، داوطلبان مي‌توانند كارت ورود به جلسه را با وارد كردن كد رهگيري دريافت كنند.

وي با بيان اينكه داوطلبان بايد نسبت به انتخاب محل تحصيل مقطع كارشناسي ارشد خود بر اساس جدول ظرفيت پذيرش اقدام كنند، تصريح كرد: حداكثر تعداد دانشگاه‌هاي انتخابي بر اساس تعداد دانشگاه پذيرنده و ظرفيت مورد پذيرش آنها در رشته امتحاني مربوطه است.

سراجي افزود: داوطلباني كه در آزمون كارشناسي ارشد سال 91 وزارت بهداشت پذيرفته شوند به جز شعب بين‌الملل و در دانشگاه ثبت‌نام نكنند يا پس از ثبت‌نام انصراف دهند، مجاز به شركت در آزمون سال 92 نخواهند بود، بنابراين توصيه مي‌شود در انتخاب اولويت‌هاي محل تحصيل دقت كنند.

وي با بيان اينكه كليد اوليه سوالات آزمون كارشناسي ارشد علوم پزشكي در هفتم تير ماه منتشر مي‌شود، اظهاركرد: بر اين اساس داوطلبان مي‌توانند تا ساعت 24 روز جمعه نهم تير ماه نسبت به ارسال اعتراضات اقدام كنند.

رييس مركز سنجش آموزش پزشكي با اشاره به رسيدگي اعتراضات داوطلبان در طي روزهاي 18 تا 20 تير ماه، گفت: كليد نهايي سوالات 27 تير ماه از طريق سايت مركز سنجش آموزش پزشكي منتشر مي‌شود.

وي با بيان اينكه داوطلبان مي‌توانند در صورت وجود هر گونه اشكال در اطلاعات فردي (نام و نام‌خانوادگي، نام پدر، شماره شناسنامه) از اول تا چهارم تير ماه از طريق سايت مركز سنجش آموزش پزشكي به نشاني http://sanjeshp.ir در قسمت ويرايش اطلاعات فردي با وارد كردن كد رهگيري نسبت به تصحيح اطلاعات خود بر اساس شناسنامه اقدام كنند، اظهاركرد: داوطلباني كه كد ملي خود را اشتباه وارد كرده‌اند، درخواست خود را با درج اطلاعات فردي، كد رهگيري و كد ملي صحيح به همراه اسكن اصل كارت ملي از اول تا چهارم تير ماه به آدرس اينترنتي edit@sanjeshp.ir ارسال كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!