سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ / ۰۷:۳۴
کد مطلب: 13837
۰

گرانی به غذای دانشجویان هم رسید!

صبحانه 300 ؛ ناهار 350 تا 590 تومان به گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم عمده گوشتی که غذا با آن طبخ می شود برزیلی است و برای سال تحصیلی جدید در این زمینه با شرکت های برزیلی مذاکره می شود. رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری از افزایش سقف انواع غذاهای دانشجویی در سال تحصیلی جدید خبر داد و نرخ ارزان ترین و گران ترین غذا را اعلام کرد. ˈکیوان مرادیانˈ روز یکشنبه در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: سال گذشته غذای دانشجویان در سه نوع کم هزینه، باهزینه متوسط و پرهزینه به قیمت های 290 تومان، 350 تومان و 480 تومان ارائه می شد که در سال تحصیلی جدید این قیمت ها به ترتیب به 350 تومان، 485 تومان و 590 تومان خواهد بود.

وی افزود: قیمت صبحانه دانشجویان نیز که سال گذشته 250 تومان بود؛ برای سال تحصیلی جدید 300 تومان تعیین شده است.

مرادیان خاطرنشان کرد: دانشجویانی که به هر دلیل مایل یا قادر به پرداخت هزینه های تغذیه نباشند؛ می توانند صد درصد مبلغ غذای خود در طول دوره تحصیلشان را به صورت وام از صندوق رفاه دریافت کنند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم توضیح داد: بازپرداخت وام تغذیه دانشجویی در 60 قسط صورت می گیرد و زمان پرداخت اولین قسط آن 9 ماه پس از فارغ التحصیلی دانشجو خواهد بود.

وی در ادامه گفت: پرداخت وام تغذیه از سال گذشته به صورت آزمایشی آغاز شد که در سال اول اعلام کردیم 20 درصد دانشجویان هر دانشگاه می توانند صد درصد مبلغ غذای خود را به صورت وام دریافت کنند و مابقی دانشجویان در صورت متقاضی بودن می توانند 50 درصد وام بگیرند اما در سال جاری تمام دانشجویان متقاضی دریافت وام تغذیه، تحت پوشش صندوق قرار خواهند گرفت.

مرادیان به پرداخت 18 نوع وام و تسهیلات از سوی صندوق رفاه به دانشجویان کشور اشاره کرد و گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته دانشجویان رشته های فناوری برتر از جمله دانش هسته ای و فناوری نانو در اولویت دریافت تسهیلات صندوق رفاه قرار دارند و می توانند تا سه برابر دانشجویان عادی تسهیلات بگیرند.

اکنون بیش از چهار میلیون و دویست هزار دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تحصیل می کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری از افزایش سقف انواع غذاهای دانشجویی در سال تحصیلی جدید خبر داد و نرخ ارزان ترین و گران ترین غذا را اعلام کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی