شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ / ۱۹:۳۷
کد مطلب: 13957
۰

تهرانی ها شهریور، ۱۷ روز سرکار رفتند!

در ماه شهریور با احتساب تعطیلات پنج شنبه و جمعه 14 روز تعطیلی داشتیم و به این ترتیب از یک ماه 31 روزه ، تنها 17 روز سرکار رفتیم.


ماه شهریور پرتعطیلی ترین ماه امسال است چون علاوه بر تعطیلات رسمی که در تقویم ثبت شده ،تهرانی ها از تاریخ هفتم تا یازدهم هم برای اجلاس کشورهای غیرمتعهد تعطیل بودند به این ترتیب با احتساب روزهای پنجشنبه و جمعه که البته بسیاری از آن هم بین التعطیلی بود تهرانی ها 14 روز تعطیلی در این ماه داشتند.و تنها 17 روز کاری را تجربه کردند .


این تعطیلات البته اعتراض بسیاری از افرادی که نمی توانستند به نحو مطلوبی از آن بهره ببرند را هم بلند کرده بود آن ها معتقد بودند تعطیلات زیاد و بدون برنامه این ماه نه تنها کار ساز نبوده بلکه به بسیاری از دعواهای خانوادگی هم دامن زده !و یا حداقل به استراحت بیشتر از نیاز تبدیل شده است. با اینجال گویا تعطیلات زیاد این ماه قرار است در شش ماهه دوم سال جبران شود .در 6 ماه دوم سال یعنی از مهر تا اسفند،به جز پنج شنبه ها و جمعه ها،تنها 8 روز دیگر تعطیلی داریم.


مطابق تعطیلاتی که در تقویم آمده در ماه مهر تعطیلی نداریم و شنبه 13 آبان تعطیل است.همچنین چهارم و پنجم آذر( شنبه و یکشنبه )،14 دی (پنج شنبه)،23 دی ( شنبه)،10 بهمن( سه شنبه) وبیست و دو بهمن(یکشنبه) جزو تعیطلات رسمی شش ماه دوم امسال هستند. روز 29 اسفند امسال هم سه شنبه است که به نظر می رسد از این روز به بعد جزو تعطیلات محسوب شود.   الف
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
سخت است حرفت را نفهمند سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ اشتباهی هم فهمیده اند. دکترعلی شریعتی