شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۱
کد مطلب: 14576
۰

چگونگي انتخاب رشته براي تکميل ظرفيت دکتري تشريح شد

زمان تکميل ظرفيت کنکور دکتري 91 دانشگاهها و موسسات آموزش عالي از روز گذشته آغاز و کارنامه اين آزمون سامانه سازمان سنجش منتشر شد. به گزارش مهر، با توجه به‌ اينکه‌ بعضي از دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالي پس از اعلام نتايج نهايي آزمون براي‌ پذيرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفيت‌ کردند و يا ظرفيت برخي از کدرشته‌محل‌هاي تحصيلي آزمون مذکور تکميل شده است، داوطلباني که در آزمون مذکور شرکت کرده و در اعلام نتايج نهايي پذيرفته نشده‌‌اند براساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) آزمون دکتري ازامروزسه شنبه 18 مهرماه مي توانند به سامانه سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org مراجعه کنند.

متقاضيان مي توانند نسبت به انتخاب کدرشته ‌محلهاي تحصيلي ( حداکثر 5 کدرشته محل ) مطابق رشته امتحاني خود انتخاب کنند.

گـزينش‌ نهـايي‌ در هريک‌ از کد رشته ‌‌هاي تحصيلي‌ اعلام شده مطابق‌ شرايط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) آزمون مذکور و اطلاعيه‌هاي قبلي آزمون‌ مذکور انجام‌ خواهد شد.

آن ‌دسته‌ از داوطلباني‌ که‌ اسامي‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذيرفته ‌‌شده‌ نهايي‌ در يکي‌ از کد رشته ‌محل‌هاي‌ تحصيلي ‌(اعم از دوره هاي روزانه، شبانه، غيرانتفاعي، مجازي، بين الملل، پيام نور) اعلام‌ شده است‌ حق‌ انتخاب کدرشته محل‌هاي مندرج در اين اطلاعيه را ندارند.

آن دسته از داوطلباني که در جلسه آزمون حاضر بوده و با توجه به کارنامه نتايج اوليه داراي نمره کل مثبت ( بزرگتر يا مساوي يک) هستند مجاز به انتخاب رشته خواهند بود.

نيمسال پذيرش دانشجو در هر يک از کد رشته محلهاي مندرج متناسب با امکانات و نظر دانشگاه يا موسسه محل قبولي، در اولين ترم تحصيلي ممکن خواهد بود.

داوطلبان متقاضي لازم است در زمان ورود به سايت اينترنتي سازمان و انتخاب رشته محل، نسبت به واريز مبلغ 28 هزار تومان از طريق سيستم پرداخت اينترنتي اقدام کنند.

بر اساس برنامه زماني پيش بيني شده کارنامه نتيجه نهايي آزمون ورودي دوره دکتري نيمه متمرکز سال 1391 امروز بر روي سايت سازمان به منظور اطلاع داوطلبان انتخاب رشته کننده آزمون مذکور قرار خواهد گرفت.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
سخت است حرفت را نفهمند سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ اشتباهی هم فهمیده اند. دکترعلی شریعتی