جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۹:۴۱
کد مطلب: 16348
۲
۵

درگذشت مشاور جوان مدارس اسلامشهر

به گزارش میگنا ابراهیم بهادری مشاوری که تنها سه سال سابقه فعالیت رسمی مشاوره داشته روز گذشته در اثر ابتلا به بیماری آنفولانزای شدید و پیامد آن ایست قلبی! جان به جان آفرین تسلیم کرد و همکاران مشاور خود را در اندوهی  از غم و حسرت فرو برد.

شادروان ابراهیم بهادری متولد 1358 -متاهل ، که از او یک فرزند پسر ( 9ماهه به نام امیررضا) به یادگار مانده است.
وی از مهر91 در کارگزینی منطقه شاغل بوده است. به گفته همکاران ایشان فروتنی و تواضع ،خوشرویی و خوش اخلاقی ، خونگرمی و صمیمیت ،همراه با روابط عمومی بالا از ویژگی های ممتاز زنده یاد بهادری بوده است.
صبح امروز دوشنبه نیز بمناسبت سومین روز درگذشت شادروان بهادری جمعی از مشاوران و فرهنگیان اسلامشهر با حضور در مسجد بقیه ا... العظم(عج)  یاد و خاطر ایشان را گرامی داشتند.

سایت میگنا فقدان  این همکار عزیز  را به جامعه مشاوران،فرهنگیان کشور و خانواده داغدارشان تسلیت عرض نموده و برای شادی روح آن تازه درگذشته از درگاه ایزدمنان طلب مغفرت و علو درجات ، و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارد .
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

م جودکی
Iran, Islamic Republic of
«و هر از گاه در گذر زمان، در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید» از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای همکار گرامیمان و صبر جمیل و اجر جزیل برای سایر بازماندگان خواهانم .
سعيد افروز
براي اين همكار فقيد،آمرزش وبراي بازماندگانش صبر و صبر و صبر آرزومندم.روزگار برزخي ات نورباران آقاي بهادري!
عظیمی
به جای دسته گلی که فردا در قبرم نثارمی کنی / امروز با شاخه گلی کوچک یادم کنبه جای سیل اشکی که فردا بر مزارم میریزی / امروز با تبسمی شادم کن به جای اون متن تسلیت که فردا برایم مینویسی /امروز با یک پیغام خوشحالم کنمن امروز به تو نیاز دارم نه فرداروحش شاد
نرگس سادات نکومنش
United States
مرگ ، زیباترین لبخند خداوند به انسان است که او را بین زمین و آسمان تقسیم می کند . آمرزش برای همکار عزیزمان و صبر برای خانواده اش برای خود ما آرامش بخش است . روحش شاد .
فرحناز حيدرنژاد
United States
استاد ارجمند خانم نكومنش همواره در كلاس درس شما هميشه مجذوب سخنان شما ميشوم درسته كه مرگ فقط بين افرادي كه زنده هستن جدايي ظاهري ميندازد مرگ همانند تولد است خداوند جان ميبخشد بعد مدتي جان را ميستاند انسان با مرگ نابود نميشود از خود خاطراتي در اذهان دوستان باقي ميگذارد من در كلاس درس شما ياد گرفتم جوري زندگي كنم كه هنگام مرگ افسوس ايام گذشته را نخورم و دوستانم به نيكي از من ياد كنند و با ياد كارهاي نيكم در قلب دوستانم زنده باشم و در گذشت همكار ارجمند شما را تسليت گفته و ياد و خاطره ايشان در قلب دوستان و همكارانش هميشه زنده است روحش شاد
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
تا حالا هيچ آدم قوى اى كه گذشته آسونى داشته باشه نديدم .