دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۳
کد مطلب: 16369
۰

جزئیات جذب «سرباز معلم» در استان تهران

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: شرایط لازم برای ثبت‌نام به عنوان «سرباز معلم»، داشتن برگه اعزام به تاریخ اول اسفند ماه ۹۱ الی ۳۰ تیر ماه 92 و عدم ثبت غیبت در برگه اعزام است.
ابوالحسن ماهرویی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با فارس در خصوص جزئیات جذب سرباز معلم اظهار داشت: سهمیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران 309 نفر است که در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد جذب «سرباز معلم» انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در تمام مقاطع تحصیلی و رشته‌های فنی امکان جذب «سرباز معلم» در شهرستان‌های استان تهران وجود دارد اما هر منطقه بر اساس نیاز به جذب نیرو اقدام می‌کند.

ماهرویی با بیان اینکه افراد واجد‌ شرایط برای سرباز معلمی می‌توانند به مناطق بیست‌گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مراجعه کنند، گفت: افراد ساکن در شهر تهران که واجد شرایط هستند نیز می‌توانند برای ثبت‌نام به عنوان «معلم وظیفه» به یکی از مناطق اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه هر داوطلب مجاز به ثبت‌نام در یک منطقه است، بیان کرد: در صورت ثبت‌نام در دو منطقه، پذیرش فرد مذکور منتفی می‌شود.

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: شرایط لازم برای ثبت‌نام شامل داشتن برگه اعزام به تاریخ اول اسفند ماه 91 الی 30 تیر ماه 92، عدم ثبت غیبت در برگه اعزام و دارا بودن سلامت جسمانی است.

وی ادامه داد: مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام شامل «اصل و تصویر دفترچه اعزام به خدمت (بدون مهر غیبت)»، «اصل کارت ملی به همراه تصویر پشت و روی آن»، «اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن»، «اصل آخرین مدرک تحصیلی و تصویر آن»، «دو قطعه عکس 4×3 سال جاری و تکمیل فرم‌های مشخصات و فرم گزینش» و تکمیل فرم تعهدنامه (در زمان مراجعه به منطقه و در حضور مسئول ثبت‌نام) است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود فرم‌های مشخصات و گزینش به سایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مراجعه کنند.

به گزارش فارس، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران چند روز پیش اعلام کرد «جذب سربازمعلم در شهر تهران ممنوع است»؛ بر این اساس افراد علاقه‌مند و واجد شرایط می‌توانند به مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مراجعه کنند.   جذب «سربازمعلم» در شهر تهران ممنوع است مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از ممنوعیت جذب «سربازمعلم» در شهر تهران خبر داد.
سیدعلی یزدیخواه، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: سرباز معلم ویژه مناطق محروم است و در شهر تهران جذب «سرباز معلم» نداریم.

وی در خصوص انتقال فرهنگیان از سایر استان‌ها به شهر تهران نیز گفت: انتقال از شهرهای دیگر به تهران تابع ضوابط خاصی است زیرا تهران کلانشهر است و بحث انتقال فرهنگیان در حوزه وزیر و دولت است.
آموزش و پرورش اعلام کرده است مشمولین واجد شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مُهر غیبت که تاریخ اعزام آنها از اسفندماه 91 تا تیرماه 92 است، می‌توانند برای تدریس در آموزش و پرورش به عنوان «معلم وظیفه» ثبت‌نام کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
چه سكوتی دنیا را فرا می‌گرفت اگر هركس به اندازه عملش صحبت می‌كرد