دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ / ۱۴:۳۶
کد مطلب: 17115
۰

فارغ‌التحصیلی دانشجویان 91-90 با مدرک علوم پزشکی تهران

مصوبات جدیدی در حوزه‌های مدیریتی، آموزشی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران اتخاذ شد.
به گزارش ایسنا، در سومین جلسه کمیته ماده 2 موضوع مصوبه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، پس از بحث و بررسی تصمیماتی در هفت بند اتخاذ شد. متن کامل مصوبات این جلسه بدین شرح است:
- پیرو مصوبات قبلی تاکید شد دانشجویان دوره 91-90 پذیرفته شده در دانشگاه علوم پزشکی تهران با مدرک تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ‌التحصیل می‌شوند، البته در جهت تامین فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران، موظف است امکانات لازم را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار دهد.
-پیرو مصوبه 19 فروردین 92 کمیته منتخب و به لحاظ اهمیت موضوع مقررشد معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه کماکان به صورت مشترک تا تصویب ردیف‌های بودجه‌ای و ابلاغ اعتبارات مربوطه انجام وظیفه کند و تغییر و تحول مدیریتی در سطح معاون توسعه مدیریت و مدیر مالی دانشگاه وجود نداشته باشد و جریان منابع در حوزه‌های مختلف و واحدهای عملیاتی تابعه طبق روال گذشته تداوم یابد.
- به لحاظ اهمیت تکریم دانشجویان و پرهیز از هرگونه اقدام غیر شایسته تأکید شد معاون دانشجویی- فرهنگی به صورت مشترک انجام وظیفه نماید و خدمات فرهنگی رفاهی و خوابگاهی و هزینه تحصیلی کماکان طبق روال گذشته تداوم یابد.
- مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تا اطلاع ثانوی و فراهم‌آوری تمهیدات لازم در دانشگاه علوم پزشکی ایران نسبت به ارائه خدمات، پرداخت حقوق و مزایای مختلف پرسنلی و فضاهای فیزیکی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورد.
- تمام تصمیمات متخذه در رابطه با مدیریت مصوبه 18 فروردین ماه 92 شورای گسترش در رابطه با احیا دانشگاه علوم پزشکی ایران صرفاً از طریق کمیته منتخب و صورتجلسه تنظیمی و ابلاغیه‌های وزیر بهداشت لازم الاجر است.
- کارگروه‌های فرعی تخصصی (دانشجویی، آموزشی، پژوهشی، اداری مالی و بهداشتی درمانی) ذیل کمیته منتخب اصلی تشکیل شود و گزارشات و پیشنهادات لازم را به کمیته اصلی جهت تصمیم گیری ارسال کنند. مسئولیت تشکیل کارگروه به عهده معاونین مربوطه در وزارت است.
- مقرر شد دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران ظرفیت‌های مورد نیاز را با ذکر کد رشته محل تحصیل مجزا در رشته‌های مختلف حداکثر تا هفته آتی به معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کنند.
شایان ذکر است مصوبات این جلسه به امضای وزیر بهداشت، معاون آموزشی، معاون توسعه مدیریت و منابع، سرپرست‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.