سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ / ۲۲:۵۷
کد مطلب: 17128
۱
۴

بیمه طلایی فرهنگیان تمدید شد

قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش با شرکت سهامی بیمه ایران امروز،چهارشنبه، برای سومین سال متوالی تمدید شد.
ایرنا: فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش از سال 1389 تحت پوشش خدمات این بیمه قراردارند و امروز فرهنگیان برای چهارمین سال متوالی تحت پوشش این بیمه نامه قرارگرفتند.
تفاهم نامه بیمه طلایی امروز بین ˈجواد سهامیان مقدم ˈ رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و ˈوحید کیارشی ˈمعاون توسعه مدیر یت وزارت آموزش و پرورش مبادله و این قرارداد تمدید شد.
معاون توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش درحاشیه تبادل این تفاهم نامه گفت:معتقدم این قراردادیکی از بزرگترین قراردادهای با پرتفوی بسیار بالا درصنعت بیمه کشوراست که به اسم بیمه طلایی معروف است. کیارشی با بیان اینکه بیمه طلایی یک بیمه تکمیلی درمان است،افزود: البته دراین تفاهم نامه که امروز مبادله شد تنها بیمه تکمیلی درمان تحت پوشش بیمه ایران قرار نگرفت، بلکه مجموعه ای از فعالیت های بیمه ای این وزارت خانه را به شرکت معظم بیمه ایران واگذار کردیم.
وی با اشاره به اینکه این قرارداد در سال سال 89 منعقد و در دو سال گذشته نیز تمدید شده است،تصریح کرد: مسوولان وزارت آموزش و پرورش دردولت دهم از همان آغاز به کار در این وزارت خانه به دنبال این بودند که نظام بیمه ای مناسبی را برای اطمینان خاطر فرهنگیان تدارک ببینند از این رو قرارداد بیمه طلایی را برای تامین بیمه های درمان کارکنان شاغل با بیمه ایران منعقد کردیم و خوشبختانه تا به امروز نیزاین قرارداد ادامه یافته است.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران؛ وی ادامه داد: دراین قراردادفرهنگیان اکثر خدمات بیمه ای را از شرکت سهامی بیمه ایران بدون سقف دریافت می کنند.
کیارشی دراین ارتباط به پرداخت بدون سقف هزینه های بستری و جراحی،سرپایی و پاراکلینیکی و دارویی اشاره کرد و افزود: تنها در هزینه های دندانپزشکی و عینک محدودیت داریم و درسایر موارد بیمه ایران بدون سقف تمامی هزینه های درمانی فرهنگیان را تقبل و پرداخت می کند.
به گفته ی وی هم اکنون با گسترش جغرافیایی و خدماتی که بیمه ایران به فرهنگیان داده است ، بیش از یک میلیون 900 فرهنگیان شاغل و خانواده تحت پوشش آنان تحت پوشش این بیمه نامه هستند و از این امکان بهره مند شده اند که 95 درصد شاغلین را شامل می شود.
وی اضافه کرد : در سال جدید علاوه بر شاغلین رسمی، پوشش درمان تکمیلی برای کارکنان قراردادی و تمامی افراد تحت تکفل آنان که 210 هزار نفر را دربر می گیرد نیز به این قرارداد افزوده شد. همچنین درقالب این سبد بیمه ای ، بیمه عمر مصوب کارکنان وزارت آموزش و پرورش برای 940 هزار نفر و 580 نفر بازنشستگان نیزتمدید شد. افزون براین، بیمه عمر مکمل برای 450 هزار نفر شاغل و 200 نفربازنشسته و پوشش بیمه آتش سوزی برای مراکز آموزش و کارکنان منازل که بیش از 10 هزار واحد می شود ، دراین قرارداد آمده و تمدید شد. به گفته وی درادامه این قراردادخودروهای آموزش و پرورش و کارکنان این وزارتخانه با تخفیفی که بیمه ایران برای کارکنان در نظر گرفته است نزد این شرکت بیمه شدند. این درحالی است که بیمه ایران 12 میلیون دانش آموز را تحت پوشش بیمه نامه حوادث دانش آموزی قرارداد و دانش آموزان و کارکنان اعزامی این وزارت خانه به سفر راهیان نورنیز تا سقف دیه کامل نزد این شرکت بیمه شدند.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران نیز درادامه این جلسه گفت:مسوولان و کارکنان بیمه ایران این بیمه نامه را علاو بریک قرار داد تجاری یک قرارداد معنوی می دانند از این رو با هدف و منظور خاص اصرار بر تمدید این قرارداد دارند.
جواد سهامیان مقدم ادامه داد: هدف اصلی ما خدمت به قشر محترم فرهنگی و قدردانی از آنان است که در سایه توجهات باری تعالی و فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص درمان بیماران، امروز این مهم برای سومین سال متوالی برای قشر فرهنگی اجرایی شد.
وی افزود: برهمین اساس تاکید براجرای این قرارداد داریم و به هیچ وجه نمیخواهیم آن را از دست بدهیم. رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران درادامه از همکاران خود درسراسر کشور خواست خدمات بیمه ای را بدون انقطاع به فرهنگیان ارائه کنند. به گفته وی این یک قرارداد جمعی و مجموعه ای از قراردادهاست و در طی آن تمامی دارایی های آموزش پرورش و فرهنگیان تحت پوشش بیمه ای این شرکت قرار می گیرد.
سهامیان مقدم ادامه داد:خوشبختانه بیمه ایران درگذشته رضایت فرهنگیان را جلب کرده وهمواره در کنار آنان بوده است و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد. در این جلسه علاوه برمسوولان وزارت آموزش و پرورش و بیمه ایران،ˈ رحیم مصدقˈ معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی به عنوان ناظرحضور داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

مهدی
یکی نیست به این آقایون بگه چرا50 درصد سهم خودتون را فراموش کردید؟؟؟؟
ahmad
بهتر نیست شفاف وبدون ابهام نرخ بیمه طلایی را اعلام کنند تجلیل از مقام معلم پیشکش........
اکبر
با سلام بما گفتند حق بیمه زیاد شده از سر ناچاری حذف کردیم حالا حق ما ضایع شده چه کنیم
غلامعلی
باسلام یکی پیدانمیشه حق قانونی بیمه شدگان باصطلاح طلایی که شروعش از یکم اردیبهشت 92 وپایانش همان ماه درسال93می باشد وهنوز که17 تیرماه 92 است کارتهاصادرنشده وحقوق هم کسرگردیده رابدهد؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
انسانهاي شاد دنياي درونشان را ميسازند، انسانهاي غمگين دنياي بيرونشان را سرزنش ميكنند.