يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ / ۱۳:۰۹
کد مطلب: 21319
۰

پذیرش بدون آزمون دانشجو در 100 رشته در قائمشهر

مهرداد متانی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد که در نیمسال دوم تحصیلی امسال در بیش از 100 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر دانشجویان بدون آزمون پذیرش می‌شوند.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر با توجه به اعتماد مردم منطقه به این واحد دانشگاهی و دارا بودن پتانسیل مناسب و اشتیاق آنها به تحصیل در این واحد در جهت توسعه و گسترش رشته‌های کاربردی و مورد نیاز منطقه تلاش کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر یادآور شد: این دانشگاه با دارا بودن 75 هزار متر مربع فضای آموزشی – پژوهشی و 320 عضو هیات علمی تمام وقت و داشتن رشته‌های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان آماده پذیرش دانشجوی بدون آزمون در این واحد دانشگاهی است.

متانی با اشاره به فعالیت‌هایی که در جهت تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی در واحد صورت گرفته است، افزود: این واحد دانشگاهی در حال حاضر دارای 35 آزمایشگاه و 7 کارگاه تخصصی در زیر گروه‌های عمران، معماری، مکانیک، برق و الکترونیک، شیمی، معدن، شیلات، دامپروری، زیست شناسی، میکروبیولوژی و زراعت و 3 لابراتوار مجهز زبان انگلیسی است.

وی افزود: سرویس دهی آزمایشگاه پیشرفته و مجهز شیمی با دستگاه‌های GC-MS، جذب اتمی ، FTIR در سطح منطقه و کشور نیز از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر است. معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر اظهار داشت: این دانشگاه در قالب سه کتابخانه در دانشکده های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم انسانی خدمات ارائه می‌کند. متانی ادامه داد: کتابخانه‌های این واحد با بیش از 134 هزار جلد و 47 هزار عنوان کتاب فارسی و لاتین، بالغ بر 10 هزار جلد کتاب مرجع، بیش از 2 هزار و 200 پایان نامه و 370 طرح پژوهشی و حدود600 CD توانسته است یکی از غنی ترین و پرمحتواترین کتابخانه های منطقه را به لحاظ منابع و مدارک موجود در فضایی به وسعت بیش از یک هزار و 600 متر مربع فراهم آورد.
وی همچنین از راه اندازی کتابخانه مرجع و دیجیتال در مساحتی حدود 400 متر مربع خبرداد.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر ادامه داد: داوطلبین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2145045-0123 تماس حاصل کنند ودر صورت مراجعه حضوری به حوزه معاونت آموزشی دانشگاه واقع در جاده نظامی ساختمان ولایت مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...