جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ / ۱۶:۵۳
کد مطلب: 24764
۰

پیوستن ایران به باشگاه جهانی تشخیص دیجیتالی

به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، رئیس پژوهشکده سلامت الکترونیک این دانشگاه اظهار داشت: در صورت نهادینه کردن این روش در کشور قادر خواهیم بود تا بسیاری از بیماری ها را در مرحله ابتدایی تشخیص دهیم و نسبت به درمان زود هنگام آن اقدام کنیم.

بیورزونانس علم تشخیص بیماری ها با استفاده از فرکانس سلولی آنها است و درمورد بسیاری از بیماری ها که تشخیص آنها با روش های مرسوم پزشکی امکان پذیر نیست، این فناوری می تواند علت بیماری را تشخیص دهد.

حمید کشوری، کاهش هزینه های سلامت جامعه و ارتقای نظام سلامت را از مزایای این روش نام برد و اظهار داشت: تاکنون کشورهایی چون آمریکا، آلمان، روسیه، انگلیس و استرالیا به این فناوری دست یافته اند و هم اکنون محققان کشور به این دانش دستیابی کامل پیدا کرده اند و می توانیم ضمن بهره گیری از آن برای تشخیص بیماری ها، انقلابی نوین در عرصه خدمات سلامت ایجاد کنیم.

وی با یادآوری اینکه مرکز تحقیق و توسعه بیورزونانس در دانشگاه امیرکبیر ایجاد شده است، یادآور شد: به زودی این دانش و فناوری های مرتبط با آن را در اختیار پزشکان قرار می دهیم تا برای تشخیص زودرس بیماری ها از آن استفاده کنند.

به گفته کشوری، همزمان با برگزاری دومین کنفرانس تله مدیسین و سمینار بیورزونانس در روز 29 اردیبهشت به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جشن دستیابی ایران به دانش بیورزونانس و تشخیص دیجیتالی برپا خواهد شد.

کنفرانس تله مدیسن روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه و کنفرانس بیورزونانس و شیوه های نوین تشخیص بیماری ها با حضور استادان دانشگاه های کشور و مدیران عالی رتبه عرصه سلامت به میزبانی دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به نشانی www.irtelemed.ir مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.