سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۶:۴۴
کد مطلب: 43694
۲۶
۲۵

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد؟

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد؟
میگنا: آیا به تازگی با خانمی آشنا شده اید و درباره علاقه او نسبت به خودتان شک دارید؟ آیا تصمیم گرفته اید به دختر مورد علاقه خود پیشنهاد ازدواج دهید ولی از جواب او مطمئن نیستید؟

چند ترفند روانشناسی وجود دارد که از علاقه قلبی دختر مورد نظرتان نسبت به خود مطمئن شوید. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید و اگر نشانه های ذکر شده در مقاله را در دختر مورد نظرتان پیدا کردید، در پیشنهاد ازدواج به او شک نکنید! جواب او مثبت خواهد بود.


لبخند و یا نشانه هایی از لبخند و شادی در صورت
 شما باید به هنگام ملاقات با این خانم به دنبال لبخند های واقعی باشید. البته گاهی آن ها سعی در کنترل این لبخند دارند ولی نمی توانند این شادی و یا خوشحالی را در صورت خود پنهان کنند البته مراقب لبخند های غیر واقعی هم باشید هرچند دختر ها خیلی در رابطه با ایجاد لبخند مصنوعی ماهر نیستند. اگر در حال تعریف کردن ماجرا و یا به اشتراک گذاشتن مطلب جذابی هستید و آن ها با دقت به صحبت های شما گوش می دهند و کمی غیر عادی از مطالب شما به وجد می آیند و خوشحال می شوند همگی نشانه از وجود علاقه به شماست. خانم ها پیچیده هستند و ممکن است با وجود اینکه عمیقا از گفته های شما خوشحال می شوند و لذت می برند ولی سعی در مخفی کردنش داشته باشند.


ارتباطات چشمی
مرد ها باید بدانند این نشانه خیلی کارامد است، چرا که اگر یک دختر به شما علاقه داشته باشد ارتباط چشمی با شما برقرار خواهد کرد و به نحوی به شما خیره خواهد شد همانند اینکه شما تنها پسر موجود در محیط هستید.
البته در کشور ما به سبب فرهنگ و شرایط موجود در خانواده ها ممکن است این خانوم کمی در بر قراری ارتباط چشمی ضعیف عمل کند و یا خجالتی باشد با این حال شما حتی این نگاه های روبه پایین را همانند برقراری ارتباط چشمی برداشت خواهید کرد.

بنابر این شما به راحتی می توانید موارد زیادی را از نگاه های آن ها متوجه شوید و به گفته محققان چشمان آن ها زمانی که شما رفتاری موافق نظرشان انجام میدهید به راحتی این موضوع را به شما منتقل خواهد کرد. پس زیر نظر گرفتن نگاه های آن ها یک راه برای تشخیص این علاقه است.


زبان بدن
به صورت کلی زمانی که یک دختر تصمیم خود را برای شناخت بیشتر شما گرفته است دارای آرامش بیشتر است و البته رفتار هایش کمی راحت تر از قبل خواهد بود.
از سوی دیگر چنانچه دختر به هنگام صحبت با شما پاهای خود را بر روی یک دیگر انداخته و دست ها را در بغل خود گره زده است و به عبارت دیگر نسبت به شما گارد کاملا بسته ای گرفته است به نظر می رسد آنچنان که فکر می کنید نسبت به شما علاقه ای وجود ندارد.


توجه متفاوت به شما
 کلمه “توجه” در اینجا منظور نوع نگاه ها و زیر نظر گرفتن رفتار ها و حرکات شماست. فهمیدن اینکه شخصی به شما نگاه می کند کار سختی نیست ولی وظیفه شناخت نگاه هایی است که متفاوت از نگاه های ساده به افراد غریبه یا اشیای دیگر است. بنابر این چنانچه شما متوجه شدید که نگاه های وی به نحوی است که مدام به دنبال کنکاش رفتار، سلایق، برخورد ها و حتی ظاهر شماست بنابراین شما با نشانه های علاقه، رو به رو هستید.


رفتار های عجیب و غریب
دختر ها و خانم ها ممکن است در برخورد های اولیه به سبب شخصیت دخترانه خود کمی رفتار های منفی از خود نشان دهند ولی شما باید همیشه کمی صبور باشید چرا که این رفتار ها در صورت وجود علاقه پایدار نخواهند بود. حتی به تعبیری دیگر وجود استرس و اظطراب به هنگام وجود شما، به خودی خود می توانند باعث به وجود آمدن رفتار هایی شوند که شما را کمی عقب براند اما بدانید که این رفتار ها هم می توانند نشانه ای از علاقه باشند.


به اشتراک گذاشتن موضوعات شخصی
 کم پیش می آید که دختر ها با افراد غریبه اطلاعاتی را از زندگی شخصی خود به راحتی به اشتراک بگذارند اما برای افراد غریبه های که احساساتی نسبت به آن ها دارند و یا علاقه به آن ها دارند یک استثنا در نظر می گیرند. بنابر این به میان کشیدن صحبت از خانواده و یا اطلاعات شخصی و موارد مشابه که همگی در راستای به دست آوردن توجه شماست می تواند نشانه هایی از این علاقه نسبت به شما باشد که باید با دقت بیشتری به آن ها توجه شود.


پرسش و سنجش وضعیت مالی شما
زن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی میکنی؟”، “چه ماشینی داری؟” و “شغلت چیه؟” مـیتواند نشانه علاقمندی وی باشد. اگر پاسخ این سؤالات مطابق با “استانداردهای” او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.


او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست
 این اصلی ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی علاقه به برقراری رابـطـه و ازدواج شما داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار میدهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمیتونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ “  شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـاً سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمیدونم بتونم بیام یا نه”


او همگام با شما است
 ناگهان متوجه میشوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد. آنچه که او انجام میدهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست میدهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر زنـی مکررا” شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا” انـجام میدهد زیاد است.


او نسبت به زنان دیگر، حسادت می ورزد
 یک زن سعی می کـند از مـرد مـورد علاقه خود همانند یک عقاب مراقبت نموده و او را با چنگ و دندان حفظ کند. بنابراین اگر در حـال جوک گفـتن بـرای زنـان دیـگر متـوجـه حرص خوردن و جلز و ولز کردن او شـدیـد، بـدانـید کـه او انـتظار دارد برایش بیشتر از یک دوست باشید.


در مورد آینده با شما صحبت می کند
 یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که میتوانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان مـی دهد. درواقع او اغلب چیزی شـبـیـه ایـن میـگـویـد: “وای… تـو هـم از بـولیـنگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازی کنیم.” اگر او چنین عمل نمود، شک نکنید که دوست دارد ازش بخواهید با شما بیرون برود.


در مورد شما کنجکاو است
اگر به هنگام هم نشینی و صحبت با یک خانوم متوجه شدید که هم رفتار ها و هم سوالات وی کمی کنجکاوانه و غیر عادی به نظر می رسد باید شاخک های خود را نسبت به این موضوع بالا بگیرید. زنی که به شما علاقمند است دوست دارد همه چیزتان را بداند (تا بتواند در این مورد با دوستان دخترش صحبت کند). او درمورد خانواده،پیشینه، سلیقه غذایی، موسیقی،  فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علایق مشــتـرک بــا شما نموده و پـیـوستگی بیشتری با شما ایجاد کند- اگر از قایق سواری خوشتان نمی آید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می شود.


حرکاتی بخصوص انجام می دهد
 یک جمله قدیمی می گوید:«جسم دروغ نمی گوید.» طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنـگام ابـراز علاقه بی اختیار شروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص میکند.  این اعمال غیر شفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن  متغیر است.

در اینجا برخی از علائم زبان جسمانی ابزار علاقه را مشاهده میکنید:
 اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها
خم شدن به طرف شما هنگام صحبت
بازی کردن با مو و دست کشیدن لای موها
نوازش کردن جواهرات ( مانند گوشواره ) و لمس نمودن دسته عینک
چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو
تقلید از حرکات شما ( مثلاً اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را میکند.)
لبخند زدن هنگامیکه شما او را برانداز میکنید.

 
مرجع : برنا
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پیرپسر کارمند30ساله
Iran, Islamic Republic of
کاش دختری عاشقم می شد
Iran, Islamic Republic of
بیشتردختران ،فقط عاشق پول ماهستندودخترهای پولپرست خیلی کم هستند،یکی پیداشدولی قدرش را ندانستم
تصحیح می کنم
Iran, Islamic Republic of
بیشتر دختران عاشق پول ما هستند،دخترهایی که پول پرست نباشند کم هستند،یکی پیداشد قدرش را ندانستم
یا هو
Iran, Islamic Republic of
راست میگی
تصحیح می کنم
Iran, Islamic Republic of
من نظربالا را خیلی وقت پیش دادم و ازآن موقع روزهای زیادی میگذرد و من درفکرآن دخترهستم و ای کاش تندروی نمیکردم او دختری بودکه هیچوقت ازمن پولی نگرفته بودو تیغم نزده بود ولی من میخواستم تستش کنم والکی بااودعوا می کردم وآخرین دفعه فحشهای زشت وناجورو...وتهمت زشت... به او دادم و او ازمن سردشد و نفرینم کرد،آن دخترتک فرزند بود و پدرش مردی پرخاشجو و من ظلم کردم و بااینکه میدانم هنوزمجرداست خاطرش ازیادم نمی رود
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تنها چیزی ک برای ی رابطه محکم وجود داره تهسین کردنه ،دخترا دوست دارن آقایون گاهی سوپرایزشون کنن
مهم ترین چیزی ک ازنظرمن باعث سردشدن طرف مقابل میشه اینه ک طرف برای شما احترام قائل باشع و شما نباشید برای مثال او ب شما بگوید عشقم صدام کن و شما بگویید من فردی سرد هسم و نمیتوانم بگویم ،ب شخصه اینجوری فردی رو از دست دادم ک دیووانه وار عاشقش بودم و هستم ،وهنوز توآتش اینکه چرا کوتاهی کردم دارم میسوزم
Iran, Islamic Republic of
بنظرم مطمئن شو دوست داره و از نوع شروع کن ،باکارایی مثل اینکه وقتی همه مشغول ب کاری هستند بهش نگا کن
تینا
Iran, Islamic Republic of
می دونیم اشکال شما پسرا چیه آنقدر زود آدم رو قضاوت می کنین که آدم خودش تو عمری که کرده بود اینطور خودش رو نمی شناخت که شما براش لیست علم کردین
Iran, Islamic Republic of
اره واقعا
یه نفری
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست . دوباره یه جوری باهاش حرف بزن
Iran, Islamic Republic of
اصنم اینطور نیس هیچ دختری عاشق پول پسر نمیشه
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرفت حقه
Iran, Islamic Republic of
بله شما درست میگید بعضی از دختر خانوماواقعاً فرشته اند☆البته همه خانوما خوبن .....
ولی بعضی ازپسرا ومردا واقعاًمردنیستن


داش ممد
سعید
Bulgaria
مطلب خوبی بود
به درد خیلی ها میخوره
شاید یه روزی به درد منم بخوره
شایدم فقط حسرتش برام باقی بمونه :(
Iran, Islamic Republic of
ایشالا حسرت نمیمونه برات
Iran, Islamic Republic of
من يه دختر و بعضي هاش از ما دختر ها انجام ميديم
و ما دخترا اصلا پول پرس نيستيم و ما احساساتي هستيم و از خيانت و از اذيت كردن هم اصلا خوشمون نمياد و دلمون ميخاد يه ادم كه واقعا دركمون ميكنه رو طرف مقابلمون رو ببينيم
Iran, Islamic Republic of
درسته ما دخترا اینجوری هستیم
Iran, Islamic Republic of
مادخترا اگه واقعاعاشق باشیم پول عشقمونو نمی خواییم فقط وجودشو می خواییم عزیزان
تینا
Iran, Islamic Republic of
درسته این ماییم
اگه کسی رو از تمام ووجود دوس داشته باشیم پولش کیلو چنده فقط خواستار بودنش هستیم
لعنت به غرور شما پس را که به آدم نمی گین
Tatality
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دخترایی که میگین پسرا خیانت کارن چرا تنها چیزایی و که داخل فیلما می‌بینید و میگید میگن بعضی از آدما آنقدر پاکن هیچ وقت گناه نکردن امام مهدی رو هم می‌بینند یعنی همه ی اون آدم ها دختر بود اصلا پسر هم بوده این همه پسر داخل جنگ ایران و عراق شهید شدن یعنی آدم خوبی نبودن خب آدم خوب بودن این همه پسر بچه داخل دزفول داخل روزای جنگ شهید شدن یعنی پسر بد بودن بله که خوب بودن میگید چرا چون شهید شدن لیاقت میخواد این همه پسرا داخل جنگ از ایران محافظت کردن که شما به دنیا بیاین اگر اون پسرا نبودن الان شما وجود نداشتید اول فکر کنید بعد حرف بزنید خوبه الان بگم پدرت خیانت کاره چون پسره خوبه اینو بگم یا نه جوابمو بدید
M
Iran, Islamic Republic of
سلام میدونید اگه این دخترا زنا نبودن کی به این پسرا توی جنگ می‌رسید لباس بشور آجیل بسته بندی کنو.........
ما فقط عشق می‌خوایم نه پول شماهایید که ما را به دخترای دیگه میفروشین
Iran, Islamic Republic of
حرف شما کاملا صحیحه همه ادمها عین هم نیستن من خودم یه دخترم ودخترهایی رو دیدم که از خیلی از پسرها خیانت کار ترن خیانت کاری به دختر وپسر نیست به ذات انسانه میگن با هر دست بگیری با همون دستم پس میدی کسی که خیانت کنه خیانت میبینه خدا گفته زن های پاک با مردای پاک ومردای کثیف هم با زنهای کثیف برای هم افریده شدن واین که روی جنس خاصی برچسب پول پرست یا خیانت کار بذاریم از انسانیت به دوره من خودم یه فرد ودوس دارم حدود شیش ساله اونم منو دوس داره پسر خیلی عالیه من امتحانش کردم اخلاقش ولقعا عالیه من از چشمام بیشتر بهش اعتماد دارم هزار بار دوستام بد اونو پیشم گفتن باورم نشد چون من چیزی که با چشم خودم ببینم باور میکنم یه پسر که همش حواسش یه منه وحتی یه بارم کاری نکرد که اسیب ببینم با تربیت وبا وجود پول خانواده خودش کار میکنه ودرسم میخونه با سن کم 18 سالشه هم سنیم پسری چشم پاک یعنی هر چی از ویژگیهاش بگم بازم کمه اما اتفاقی اوفتاد که الان دو ساله از محله ما رفتن دوسال بود ندیده بودمش تا اینکه تو خیابون دیدمش انگار روز اولی بود که همو میدیدیم چنان پاک نگام میکرد پیش خودم گفتم خدایا تو چرا این بشر رو اینقدر پاک ومعصوم افریدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من یه پسرم و میگم دختراای که پول
را مایه ی خوشبختی میدونن پول پرستند حالا چه دخترایی اینطورن دخترای پولدار نه همشون فقط اونا که خیلی ناز میکنن و بقیه رو بدبخت میدونن


پس دخترا و پسرا قبل حرف زدن فکر کنین
محمد
Iran, Islamic Republic of
عشقی وجود نداره .مخصوصا عشق کلامی.دختر ها را باید با پول عاشق کرد.عشقو رو با خرج کردن براشون ثابت کرد . والا حرف زدن باد هواست.میشه یه رابطه یه طرفه.و بلاتکلیف و تکراری...
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا موکول کرد