سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ / ۱۹:۴۵
کد مطلب: 48622
۲

دفترچه آزمون ارشد فراگیر پیام نور منتشر شد+لینک

دفترچه آزمون ارشد فراگیر پیام نور منتشر شد+لینک
میگنا: دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور شامل تمامی رشته‌ها، شهریه و واحدهای جذب دانشجو امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ‌www.sanjesh.org قرار گرفته و داوطلبان از امروز می‌توانند مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام کنند.
 

مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۸ (نوبت بیستم) روز چهارشنبه هشتم آبان ماه پایان می‌پذیرد؛ بنابراین تمامی داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شرکت‌ کند.

همچنین با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، توصیه می شود که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند چرا که معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر ۲۰ درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۹۸ (نوبت بیستم) در روز جمعه مورخ ۲۲ آذر ماه برگزار خواهد شد.

داوطلبان لازم است که از روز سه ‌شنبه ۱۹ آذر تا روز پنجشنبه مورخ ۲۱ آذر با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
نبود اضطراب مسئله ساز است،کمی اضطراب ارزش انطباقی دارد و اضطراب فراوان خرابی به بار می آورد.