سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۸
کد مطلب: 50210
۰

افتتاح مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره در سیرجان

افتتاح مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره در سیرجان
میگنا: فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با بیان اینکه سومین مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش نیروی انتظامی استان کرمان، امروز با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه و دیگر مسئولان در این شهرستان، افتتاح شد، گفت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان، به منظور بهبود ارائه خدمات به عموم شهروندان و مراجعان پلیس‌های تخصصی، اقدام به راه اندازی این مرکز کرده است. افتتاح مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش در سیرجان فرمانده انتظامی سیرجان از افتتاح مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره شماره ۳ آرامش در این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه و دیگر مسئولان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود ارائه خدمات به عموم شهروندان، مراجعین پلیس‌های تخصصی، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان اقدام به راه اندازی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آرامش نموده است.

او افزود: در این مرکز با بهره مندی از روانشناسان و مشاوران کلانتری، پلیس‌های افتخاری و اساتید با تحصیلات روانشناسی یا مشاوره بصورت رایگان از روز شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۳۰۰) آماده ارائه خدمات متنوع روان شناسی، مشاوره‌ای و مددکاری به مراجعین می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: هدف از راه اندازی این مرکز کاهش پرونده‌های مختلف قضایی و انتظامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مصالحه پرونده‌های خانوادگی و نزاع و درگیری و خدمات متنوع مشاوره‌ای و مددکاری می‌باشد.

سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان نیز در آئین سومین مرکز ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره نیروی انتظامی استان کرمان در سیرجان گفت: رفع مشکلات و معضلات خانواده‌ها و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از مهمترین اهداف تشکیل مراکز مشاوره است.

او افزود: در این مرکز با بهره مندی از روانشناسان و مشاوران کلانتری، پلیس‌های افتخاری و اساتید با تحصیلات روانشناسی یا مشاوره به صورت رایگان از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ به مراجعه کنندگان، خدمات متنوع مشاوره‌ای و مددکاری ارائه می شود.

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد: هدف از راه اندازی این مرکز، کاهش پرونده‌های مختلف قضایی و انتظامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مصالحه پرونده‌های خانوادگی و نزاع و درگیری و خدمات متنوع روانشناسی و مشاوره‌ای و مددکاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.