جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۹
کد مطلب: 58028
۱
روسای پردیس های تهران و کرج منصوب شدند

واحدهای دانشگاه خوارزمی در تهران و کرج دارای تشکیلات مستقل شدند

واحدهای دانشگاه خوارزمی در تهران و کرج دارای تشکیلات مستقل شدند
دکتر عزیزالله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در احکامی جداگانه دکتر امیر صفاری، رئیس دانشکده علوم جغرافیایی و دکتر محمد حسین مجلس آرا جهرمی، معاون اداری، مالی و توسعه منابع انسانی را با حفظ سمت فعلی در احکامی جداگانه به سرپرستی پردیس‌های تهران و کرج منصوب کرد.

وی در نامه‌ای جداگانه از رؤسای پردیس‌های تهران و کرج خواستار تنظیم برنامه عملیاتی و با تقویم مناسب نسبت به پیاده سازی ارکان پردیس شد.

رئیس دانشگاه خوارزمی در این نامه تاکید کرد؛ در برنامه اجرایی پردیس، کوچک و چابک سازی تشکیلات اجرایی، کارآمدی، سرعت مناسب پاسخگویی به نیازها و مراجعات، پیاده سازی کامل دولت الکترونیک، نوآوری در برنامه‌های آموزش، پژوهش و فناوری و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های مادی و معنوی به منظور ارتقا دانشگاه در چارچوب برنامه راهبردی مد نظر قرار گیرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای رؤسای پردیس‌های تهران و کرج گفت: بدیهی است اعضای هیأت رئیسه و سایر مدیران در پیاده سازی سازمان جدید همکاری لازم و مؤثر معمول خواهند داشت.

عزیزالله حبیبی پیش از این در این خصوص به خبرنگار مهر گفته بود: ما برای ادامه فعالیت‌ها در هر محلی که مستقر هستیم بر اساس نیازهای استانی، منطقه‌ای، ملی و بین المللی در حال جمع آوری برنامه‌های کاری از واحدهای مذکور هستیم.

وی عنوان کرده بود: پس از جمع آوری برنامه‌های کاری واحدهای تهران و کرج، این برنامه‌ها در برنامه راهبردی دانشگاه‌ها تعریف خواهد شد و در نتیجه بر اساس این راهبردها، تعدادی از همکاران ما در کرج و تعدادی هم در تهران وظایف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی خود را انجام خواهند داد.

همچنین تشکیلات مستقلی برای واحدهای دانشگاه خوارزمی در تهران و کرج طراحی می‌کنیم که با سرپرستی جداگانه مدیریت خود را انجام دهند.

وی توضیح داده بود: قرار است برای هر یک از واحدهای دانشگاه در تهران و کرج، مدیریت پردیس، تعریف کنیم که بر اساس آن کسانی که در هر دو مکان فعالیت می‌کنند با استقرار در محل جغرافیایی خود به فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی خود بپردازند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
انسانهاي شاد دنياي درونشان را ميسازند، انسانهاي غمگين دنياي بيرونشان را سرزنش ميكنند.