دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۶
کد مطلب: 59492
۱

اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان

اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان
با  فهم ضرورت و اهمیت موضوع سلامت در جمعیت دانشجویی و دانشگاه های کشور، دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان نخستین "جشنواره و جایزه ملی سلامت دانشجویان کشور" را در حوزه سلامت روان و جسم و تعهد به تلاش جهت ارتقاء شاخص‌های سلامت برگزار می‌کند.
جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور با شعار «سلامت برای همه ی دانشجویان در همه ی دانشگاه‌ها» فرهنگ مراقبت فردی و اجتماعی را نیز نهادینه خواهد کرد.
این جشنواره با تاکید بر اهمیت موضوع سلامت، دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور را به مشارکت فرا می‌خواند، فراخوانی که از همه دانشجویان دعوت می‌کند تا با اندیشه‌های خلاقانه و مهارت های خود در حیطه‌های مختلف علمی و فرهنگی به خلق آثاری بپردازند که در زمره اشاعه فرهنگ سواد سلامت روان و جسم، خود مراقبتی، همدلی، نشاط اجتماعی، مسئولیت پذیری و تاب‌آوری است.
جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور بستری است برای مشارکت فعال و یک اقدام جمعی در حوزه سلامت برای ارائه ایده‌ها، دستاوردها و کشف استعدادهای برتر و معرفی، تقدیر و بهره برداری از این ظرفیت های کم نظیر دانشجویی.
محورهای جشنواره اولین جشنواره سلامت ملی دانشجویان عبارتند از :
  • سلامت و سبک زندگی
    سلامت و دانشگاه
    سلامـت و فناوری
    سلامت و آینده‌‌پژوهی

  •  
بدیهی است تمامی دانشجویان کشور میتوانند دراین جشنواره شرکت کنند

مقررات عمومی جشنواره
  • در نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان، داوری آثار از لحاظ فنی و محتوایی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
    متقاضیان می­توانند در تمامی رشته­ های جشنواره شرکت کرده و در هر رشته، حداکثر سه اثر ارسال نمایند.
    ثبت ایمیل، شماره تلفن همراه و کد ملی در فرم ثبت نام شرکت­ کنندگان الزامی بوده و پل ارتباطی آتی دبیرخانه جشنواره با شرکت­ کنندگان می­ باشد.
    تکمیل و ثبت فرم شرکت در جشنواره به منزله ی پذیرش کلیه شرایط و قوانین جشنواره است.
    در هر مرحله از جشنواره، در صورت احراز عدم صحت مدارک ارائه شده از جانب متقاضی برای دبیرخانه جشنواره، اثر مربوطه حذف شده و مسئولیت کلیه­ تبعات قانونی آن بر عهده متقاضی خواهد بود.
    دبیرخانه جشنواره می­ تواند از آثار راه یافته با ذکر نام خالق اثر و رعایت مالکیت فکری در انتشار آثار، به هر گونه که صلاح میداند، استفاده نماید.
    دبیرخانه جشنواره می­تواند با توجه به نظر شورای سیاستگذاری و هیئت داوران، در صورت کیفیت نداشتن آثار ارسالی در بخش­ های مختلف جشنواره، جوایز اعلام شده را به تناسب تغییر دهد.
    در این جشنواره، تمهیداتی پیش­بینی شده است تا کلیه آثار راه یافته به مرحله نهایی مورد ارزیابیِ اثباتِ انتسابِ اثر به خالق اثر قرار گیرد. این ارزیابی از طریق اجرای زنده اثر و یا آزمون عملی در کارگاه، ارسال عکس و فیلم از مراحل تولید اثر و یا دیگر آزمون­ های مورد تایید دبیرخانه خواهد بود. در هر مرحله که عدم انتساب اثر به شرکت­ کننده به اثبات رسد، کلیه آثار فرد متخلف از جشنواره حذف شده و اجازه شرکت در جشنواره ­های آتی را نیز نخواهد داشت. همچنین تاکید می­ گردد شرکت در کارگاه­ ها و یا آزمون­ های صحت­ سنجی که ویژه منتخبین برگزار خواهد شد اجباری بوده و عدم شرکت در این رویدادها به منزله انصراف می باشد.
    در تمامی رشته­ های جشنواره، برای آثاری که دارای حداقل استانداردهای مورد تایید داوران باشند، با توجه به درخواست صاحب اثر، گواهی شرکت در جشنواره و تقدیرنامه صادر خواهد شد.
     تفسیر و رفع ابهام از مقررات و اخذ تصمیم نهایی درباره موضوعات پیش بینی نشده به عهده دبیرخانه جشنواره می ­باشد.
    چنانچه مواردي در اين فراخوان درج نشده باشد، در صورت درخواست شرکت کنندگان، توسط دبیرخانه تبیین شده و پس از نهایی سازی، اعلام و اجرا خواهد شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی