شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۴ آذر ۱۳۹۰ / ۱۱:۲۳
کد مطلب: 6324
۰

رئیس دانشگاه آزاد: اگر قصد تجارت داشتم 30سال عمر خود را صرف نمی‌کردم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر قصد تجارت داشتم، حدود 30 سال عمر خویش را مصروف نمی کردم که در عبور دولتهای مختلف بس رنجها به جان خریدار شوم.
به گزارش مهر، عبدالله جاسبی خبر از در دست تدوین بودن وصیت نامه دانشگاه آزاد اسلامی داد و بخشهایی از این وصیت نامه را برای نخستین بار در شصت و چهارمین اجلاس شورای مرکزی این دانشگاه در حضور روسای واحدهای استانی و معاونان دانشگاه آزاد خواند. جاسبی در این وصیت نامه گفت: برادران، جاسبی کوچکتر و متواضع تر از آن است که حاکمیت مطلقه بر دانشگاه داشته باشد و خمیر مایه نقد نامشفقانه شما، این بنای عظیم قائم به حضور به فرد نیست. لذا بر هنگام خروشیدن و شیشه انصاف شکستن صدای شکستن دلهای پدران و مادرانی را نظاره کنید که از آینده فرزندان خود بیمناک می شوند. وی افزود: و می هراسم که در پس این کینه ورزیها، آنچه به قربانگاه می رود فرزند عزیزانمان باشد. رئیس دانشگاه آزاد با قرائت یک بیت شعر ادامه داد: آنان که بر شماتتمان مست کرده اند/ شب را به قاب پنجره پیوست کرده اند. از این خیال خام نیز عبور کنید که تا زنده ام و توان دارم با تمام وجود تلاش می کنم که از دست یازیدن به این سرمایه اجتماعی به قصد بهره گیری سیاسی ممانعت گردد. جاسبی تاکید کرد: چه اگر قصد تجارت داشتم حدود 30 سال عمر خویش را مصروف نمی کردم که در عبور دولتهای مختلف بس رنجها به جان خریدار شوم و بدانید که به خواست خدا پس از من نیز چنین خواهد بود. وی در ادامه این وصیت نامه، تاکید کرد: عزیزان من، نه پیش از من مانده اند که دل به زندگی جاوید بندم و نه رویای نیمه کاره ای دارم که در تحقق آن باورهایم را معامله کنم. آنچه تا این جای زندگی حاصل کرده ام فراتر از انتظار است و خداوند نعمت بر من تمام کرده است؛ پس تلاشی اگر هست به عشق و امید است تا روزی که از این صحنه می رویم رضایت خدا را داشته باشیم ونقش هایمان به نیکی باقی باشد. رئیس دانشگاه آزاد گفت: بیهوده بر این بنای عشق به شوق شکستن شاخه ای نپیچید که این بنای معرفت در زمستان سخت و در هنگامه ای که نهال بود به لطف پروردگار جان به سلامت برد و اینک قامت آن فراتر از آن است که به چنگ هوس در آید. جاسبی تاکید کرد که بعد از تدوین، این وصیت نامه در قالب کتابی منتشر خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.