علوم سازمانی و مدیریت
با مشتری عصبانی چگونه برخورد کنیم ؟
نحوه برخورد با مشتری عصبانی چگونه است؟
فرقی نمی کند در چه صنعتی فعالیت می کنید، به هرحال در مقطعی از حرفه خود احتمالا با مشتری عصبانی و ناراضی مواجه شده اید. علی رغم تلاش های زیاد برای ارائه یک محصول یاخدمات عالی، گاهی اوقات قادر به برآورده کردن انتظارات مشتری نیستید.هنر برخورد با مشتریان و جلب رضایت مشتری مراحل بسیاری را شامل می شود. مواردی که یک مشتری عصبانی را به مشتری کاملا راضی و حتی وفادار تبدیل می کند. با برقراری ارتباط محترمانه و یافتن راه حل می توانید مشتری عصبانی را برای معاملات آینده حفظ کنید. باید به حرف های چنین مشتریانی به صورت کامل گوش کنید تا عصبانیت آنان فروکش کند.
مرجع : جام جم