دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ / ۰۷:۵۱
کد مطلب: 6732
۰

آغاز ثبت‌نام کنکور سراسری 91 از ساعت 14 امروز/ ثبت‌نام مرحله دوم از 30 بهمن

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون سراسری سال 91 گفت: داوطلبان از ساعت 14 امروز 16 آذرماه می توانند در آزمون سراسری سال 91 ثبت نام کنند.
ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر افزود: داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش پس از خریداری کارت اعتباری و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون ثبت نام کنند. وی افزود: همچنین داوطلبان می توانند با مراجعه به باجه های پستی ضمن خرید کارت اعتباری ثبت نام، دفترچه راهنما را دریافت کنند و پس از آن با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری 91 اقدام کنند. وی یادآور شد: داوطلبان هر گروه آزمایشی می توانند علاوه بر ثبت نام در گروه مربوطه، در آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی و هنر نیز شرکت کنند. قائم مقام سازمان سنجش اضافه کرد: ثبت نام در آزمون سراسری سال 91 از روز چهارشنبه 16 آذر آغاز می شود و تا 25 آذرماه 90 ادامه دارد. داوطلبانی که تا زمان ثبت نام، اطلاعات سوابق تحصیلی خود را دریافت نکنند می توانند در روزهای 30 بهمن تا 3 اسفند ماه سال 90 در آزمون ثبت نام کنند. وی تاکید کرد: دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند، حق ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 91 را ندارند و در صورت شرکت در آزمون به عنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد. آزمون سراسری سال 91 در روزهای 8، 9 و 10 تیرماه 91 برگزار می شود و کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی در روزهای 4 تا 7 تیرماه منتشر می شود.
  آغاز ثبت‌نام کنکور 91 از امروز/ثبت‌نام مرحله دوم از 30 بهمن
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام کنکور 91 از امروز خبر داد.
 محمد حسین سرورالدین رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز ثبت‌نام کنکور 91 از امروز 16 آذرماه گفت: داوطلبان کنکور 91 باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در این آزمون ثبت‌نام کنند. به گفته وی ثبت‌نام کنکور 91 از امروز آغاز می‌شود و تا 25 آذرماه ادامه دارد. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تأثیر 25 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور 91 برای دیپلمه‌های سال 84 به بعد خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به مشاهده اطلاعات سوابق تحصیلی خود نمی‌شوند، باید این مشکل را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور گزارش دهند. وی ادامه داد: در صورت تأیید اطلاعات سوابق تحصیلی این افراد توسط وزارت آموزش و پرورش، این داوطلبان می‌توانند در مرحله دوم ثبت‌نام که از 30 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا 3 اسفندماه ادامه دارد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به ثبت‌نام کنند. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از ارسال یک میلیون و 450 هزار کارت اعتباری به همراه یک میلیون و 200 هزار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و 900 هزار کارت علاقمندی به باجه‌های پست سراسر کشور خبر داد. به گفته وی کنکور در روزهای 8، 9 و 10 تیرماه 91 برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور طی روزهای 4 تا 7 تیرماه توزیع می‌شود.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
مشکل فکر های بسته این است که دهانشان پیوسته باز است...