جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۵:۰۰
کد مطلب: 8224
۰
۱

آغاز ثبت نام سرباز معلم در آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران از ثبت نام سرباز معلم در آموزش و پرورش در شهرستانهای استان تهران خبر داد. مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران از ثبت نام سرباز معلم در آموزش و پرورش در شهرستانهای استان تهران خبر داد.
رحیم زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این سازمان از آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم که دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس هستند، برای ثبت نام در طرح سرباز معلم دعوت به همکاری کرد. وی ادامه داد: متقاضیان برای ثبت نام در این طرح می توانند تا 15 اسفند ماه سال جاری به یکی از نزدیکترین ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران مراجعه کنند. پیش از این معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزار ت آموزش و پرورش از جذب پنج هزار و 322 سرباز معلم در کل کشور خبر داده بود. مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با اشاره به اینکه به 378 سرباز معلم نیاز داریم، گفت: برای پایه ابتدایی به 40 سرباز معلم با مدرک فوق دیپلم و 210 معلم با مدرک کارشناسی نیاز داریم و برای دوره راهنمایی نیازی به سرباز معلم نداریم. زمانی افزود: برای دوره متوسطه به 45 سرباز معلم با مدرک کارشناسی و هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد و برای دوره فنی و حرفه ای به 30 نفر فوق دیپلم و 45 سرباز معلم با مدرک کارشناسی نیاز داریم. وی ادامه داد: افرادی که یکم اسفند سال جاری اعزام می شوند باید مدارک شان را تا 27/10 /90 تحویل می دادند و گروه دیگر که اعزام شان یکم اردیبهشت سال 90 است مدارک شان را تا تاریخ پانزدهم اسفند سال 1390 تحویل دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

با سلامبنده فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته فیزیک از دانشگاه صنعتی اصفهان می باشم و الان در مرحله اموزش به سر می برم ایا امکانی وجود دارد که به عنوان سرباز معلم جذب شوم؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
برای موفقیت لازم نیست نابغه باشی فقط کافیه یه قدم جلوتر باشی/ انیشتن