دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۸:۴۲
کد مطلب: 8451
۰

متقاضیان تکمیل ظرفیت کاردانی‌به‌کارشناسی به مؤسسه محل تقاضا مراجعه کنند

  سازمان سنجش آموزش کشور از تمام متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1390 دعوت کرد برای اطلاع از وضعیت قبولی و تکمیل مراحل ثبت‌نام از فردا به مؤسسه محل تقاضا مراجعه کنند.


به گزارش فارس، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای از تمام متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1390 دعوت کرد به منظور اطلاع از وضعیت قبولی و تکمیل مراحل ثبت‌نام از روز فردا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه تا روز یک شنبه 16 بهمن‌ماه به مؤسسه محل تقاضا مراجعه کنند.

براساس این گزارش اسامی پذیرفتگان اعلام شده به مؤسسات شامل داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که مردود آزمون فوق بوده و در موعد مقرر طبق اطلاعیه این سازمان از 11 آبان تا 18 آبان به مؤسسات غیرانتفاعی مراجعه کرده‌ و اسامی آنها از طریق این مؤسسات واقع در شهرستان‌ها (بجز شهر تهران) به این سازمان اعلام شده ‌است.

گروه دیگر داوطلبانی هستند که در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی قبول شده‌اند، ولی به دلایل مختلف، متقاضی ثبت‌نام در مؤسسه دیگری به جز مؤسسه محل قبولی خود در قالب تکمیل ظرفیت بودند. اگر این داوطلبان تقاضای خود را با ذکر کدرشته مورد نظر در زمان مقرر به این سازمان ارسال یا به مؤسسه مربوط ارائه کرده باشند در ردیف پذیرفته‌شدگان قرار گرفته‌اند.

نکات مهم:

1-  چنانچه مؤسسه محل قبولی داوطلب به دلایل مختلف (به حدنصاب نرسیدن تعداد قبولین و ...) امکان تشکیل کلاس برای پذیرفتگان را نداشته باشد، هیچ‌گونه اقدامی درباره این‌دسته از پذیرفتگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور میسر نبوده و در صورت واجد شرایط بودن، می‌توانند در آزمون سال آینده ثبت‌نام کنند.

2-  داوطلبانی که واجد شرایط رشته مورد تقاضا نبودند اسامی آنان در ردیف قبولین مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی قرار نگرفته و اقدامی درباره آنها میسر نیست.

3-  منحصراً داوطلبانی مجاز به ثبت‌نام در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی هستند که نام آنها در فهرست پذیرفته‌شدگان نهایی ارسالی از این سازمان به مؤسسات وجود داشته باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
زبان هیچ استخوانی ندارد اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند. پس مراقب حرف هایتان باشید.