جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۵:۰۷
کد مطلب: 41113
۲

۲۰ دانشگاهی که کمترین و بیشترین همکاری را با سامانه جذب داشتند

به گزارش مرکز جذب اعضای هیات علمی، محمد رضا رضوان طلب، بر چهار شعار کلیدی خود تأکید کرد و افزود ما مصمم هستیم با رعایت دقت، سرعت، شفافیت و کرامت نگذاریم حقوق داوطلبان در رقابت ها و پیشرفت مراحل احراز صلاحیت نادیده گرفته شود و سامانه ی جامع جذب تأمین کننده این آرزوها و آرمانهاست.  

وی ادامه داد: ما در مرکز جذب دوره ی رسیدگی به پرونده هایی که کامل به مرکز منتقل شده اند به کمتر از ۴۵ روز محدود کرده ایم و در مواردی که بیش از این جدول پرونده ایی در مرکز جذب توقف کند، کارشناس پرونده مورد مواخذه قرار می گیرد.

رئیس مرکزجذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم  افزود: همچنین انباشت بی رویه پرونده ها در موسسات و دانشگاه ها روی خط فرآیند جذب دائما کنترل می شود.

وی تصریح کرد: به برکت این سامانه و هشدارهای تعبیه شده در آن، مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم قادر خواهد بود از طریق کارشناسان متخصص کنترل ترافیک خط، از هر گونه انباشت بی رویه پرونده ها در بلوک های سامانه جلوگیری کند و هشدارهای لازم را به آنان منتقل کنند.

رضوان طلب افزود: تحولات و پیشرفت های هر پرونده به صورت پیامک مخابراتی از روی سامانه یا تلفن همراه به ذینفعان داده می شود و ذینفعان نیز به طور دائم می توانند سوالات و اشکالات خود را باکارشناسان از طریق مکالمه مستقیم، ارسال پیام صوتی و متنی مطرح و پاسخ را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: روزانه به طور میانگین در ایام فراخوان ۳۸۰ فقره و در ایام غیر فراخوان ۱۲۲ فقره پیام کتبی و ۱۳۲ فقره پیام شفاهی بین کارشناسان مرکز جذب و ذینفعان منتقل می شود.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم لیستی از ده دانشگاه و موسسه که منظم ترین و نخستین ارتباط را با سامانه جذب داشته اند و ده موسسه که کندتر و دیرتر به کار روی سامانه الکترونیک جذب اعضای هیأت علمی ملحق شده اند ارایه داد که به شرح زیر است :

لیست دانشگاه هایی که بیشترین بررسی تقاضا را روی سامانه داشته اند لیست دانشگاه هایی که کمترین بررسی تقاضا را روی سامانه مرکز جذب داشته اند
ردیف نام دانشگاه ردیف نام دانشگاه
۱ تربیت مدرس ۱ دانشگاه فنی و حرفه ای
۲ گیلان ۲ دانشگاه شاهد
۳ خلیج فارس ۳ موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی بنیان
۴ موسسه آموزش عالی پویندگان دانش ۴ موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی آل طه
۵ دانشگاه مازندران ۵ پژوهشگاه مواد و انرژی
۶ پژوهشگاه صنعت نفت ۶ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
۷ دانشگاه  ولیعصر (عج) ۷ دانشگاه تهران
۸ دانشگاه فرهنگیان ۸ دانشگاه صنعتی اصفهان
۹ یزد ۹ موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ارشاد دماوند
۱۰ خواجه نصیرالدین طوسی ۱۰ جهاد  دانشگاهی

 مهر

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
ز باغ رعيت، گر مَلك خورد سيبي / برآرند غلامان، درخت از بيخ