شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۵
کد مطلب: 11346
۰
۱

کمای 37ماهه جوان آملی! + عکس


شاید تحمل یک سرما خوردگی کوچک فرزند برای هر پدر و مادری سخت و دردآور باشد، اما صبر در زمینه جوانی که همپای پدرش نان آور خانواده بوده و اکنون به جای همراهی پدر، 37 ماه در وضعیت کما در خانه مقابل چشمان پدر و مادر قرار گرفته، باور کردنی نیست.

به گزارش مهر، علیرضا علیزاده جوان 22 ساله آملی که با احتساب دوران کما رفتن او اکنون 25 ساله شده، سال 88 بر اثر تصادف با موتور سیکلت از ناحیه سر دچار خونریزی شد.

دو جوان خیر که پیگیر امور درمانی و معیشتی خانواده علیرضا علیزاده بودند، از  خبرنگارمهر برای تهیه گزارش خبری و انعکاس آن در جهت کمک مردمی و نه مسئولان کم لطف شهری به این خانواده شدند که بر حسب رسالت خبری به منزل این جوان رفتم.

در ابتدا پدر علیرضا با گشاده رویی پذیرای ما شد اما برای حفظ آبروی خانوادگی خواهان این شد که موضوع پسرش رسانه ای نشود.

اما پس از دقایقی و با صحبتهای اولیه و رسالت خبری خبرگزاری مهر و اثرگذاری این رسانه چند زبانه در کشور در میان مردم و مسئولان، مجاب به مصاحبه از خانواده و پسرش شدیم.

احمد علیزاده پدر علیرضا گفت: علیرضا در حالی 22 سال سن داشت بر اثر سانحه تصادف با موتور سیکلت دچار خونریزی مغزی و بلافاصله به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال داده شد و بعد از یک هفته به هوش آمدن، دوباره به کما رفت و هنوز در این وضعیت قرار دارد.



وی افزود: مراحل درمانی پسرم دراین مدت زیرنظر دکترکتابچی از تهران پیگیری می شود ویکی ازپزشکان آملی که احساس مسئولیت انسانی نیز دارد هر روز به منزلم می آید وروند درمانی پسرم را پیگیر می شود.

وی ادامه داد: دراین مدت بیش از 650 میلیون ریال برای مراحل درمانی علیرضا هزینه شد معالجه که حدود  550 میلیون ریال از این مبلغ را به دوستان و آشنایانی که از آنها قرض کردم بدهکار هستم.

پدر این جوان آملی با بیان اینکه شغلش سربندی ساختمان ها است و با سه فرزند پسر و خانم بیمار به سختی از هزینه های کمرشکن این روزهای گرانی بازار سر راست می کند، افزود: دخترم در سالهای قبل فوت کرده و پسر بزرگم اکنون دوران نامزدیش سه ساله شد.

وی افزود: در این مدت برای تامین بخشی از هزینه های درمانی پسرم به سوی مسئولان امر از جمله فرمانداری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مجمع خیران  آمل رفتم که متاسفانه جواب رد از همه آنها شندیم و درعین ناباوری و تعجب از خودشان رفع مسئولیت می کردند.

علیزاده گفت: در این مدت مسئولان بهزیستی آمل حدود یک میلیون تومان برای هزینه ساخت حمام ویژه و بخشی ازهزینه های جانبی را پذیرفتند که این امر جای قدرشناسی دارد.

وی افزود: در حالی تعجب و ناباوری که پسرم زندگی او به جریان برق وابسته است به علت مشکلات مالی و تاخیر در پرداخت مسئولان اداره برق اخطار قطع برق در چندین نوبت به ما دادند که با اعلام حضوری به اداره توزیع برق آمل و استان، متاسفانه مسئولان این دو نهاد درعین بی شرمی جوابی دادند که فقط خجالت کشیدم که چرا پیش آنها رفتم.

وی با بیان اینکه با این شرایط امیدم را از کمک به مسئولان شهری از دست دادم و با گرفتن کمک 16میلیون ریالی از دوستانم یک دستگاه ژنراتور برق برای قطعی موقتی گرفتم تا شاهد پرپر شدن پسرم در مقابل دیدگان خودم و فرزندانم نشوم.

وی در حالی که اشک چشمان خود را پاک می کرد، گفت: به مسئولان مجمع خیران آمل رفتم و با اختصاص تسهیلات  یک میلیون تومانی درگیرهای بانکها برای ضامن و بروکراسی ها خاص خود از گرفتن آن صرف نظر کردم.

وی یادآور شد: اکنون همه امید من و خانواده ام به لطف خداوندی است و دوستانم که همواره با دیدن این وضعیت بی منت کمک می کنند.

خبرنگارمهر در آمل این آمادگی را دارد در این اقدام خیرخواهانه مخاطبان و مسئولانی که با خواندن این خبر قصد کمک به این خانواده را دارند، نشانی را به آنان اعلام کند.

به امید دستان پرمهر شما مهرآفرینان...


نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

رضا نوائی
سلام اگه امکانش هست خواستم کمکی به این خانواده کنم میتونید به ایمیلم نامه یزنید و خبرم کنید من منتظر شما هستم
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
دو بیگانه همدرد، از دو خویشاوند بی‌درد یا ناهم‌درد، با هم خویشاوندترند… علی شريعتی