يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۵
کد مطلب: 11442
۳
۲

فیتیله‌ای‌ها به دیدار خانواده قربانیان حادثه خرمدره رفتند+عكس

اعضا گروه فیلیله‌ای‌ها با حضور در جمع خانواده قربانیان حادثه خرمدره با ایشان همدردی کردند.
به گزارش مهر، عموهای فیتیله‌ای طبق اعلام قبلی این هفته به دیدار خانواده‌های قربانیان برنامه "خاله شادونه" رفتند تا با حضور در خانواده‌شان همدردی‌ خود را به آنها نشان دهند.
محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی اعضا گروه فیتیله‌ای‌ها در راستای همدردی با خانواده‌های داغ‌دار حادثه تلخ خرمدره عازم این شهر شدند و با حضور در خانه قربانیان این حادثه به ایشان تسلیت گفتند.
چندی پیش برنامه "خاله شادونه" در یکی از سالن‌های فرهنگی در خرمدره برگزار شد، اما ازدحام بیش از حد مجاز مردم در این سالن منجر به مرگ سه کودک خردسال شد.
با کشته و زخمی شدن این کودکان ورزشگاه 3 هزار نفری خرم‌دره پلمب شد چراکه ظرفیت این سالن 3 هزار نفر بوده ولی بیش از 4 هزار نفر وارد سالن شده‌ بودند. به‌رغم این اقدام اما مسئولیت این حادثه را هیچ نهادی برعهده نگرفت.

درپی این حادثه دلخراش عموهای فیتیله‌ای بر سر مزار این بچه‌ها حاضر شدند و با خانواده‌شان همدردی کردند تا نشان دهند برنامه‌سازان کودک همیشه دلشان برای بچه‌ها می‌تپد و برای آنها احترام زیادی قائل هستند.

تحقیقات درباره دلایل بروز حادثه خرمدره همچنان ادامه دارد و هنوز هیچ حکم قطعی درباره مقصر یا مقصران این حادثه تلخ صادر نشده‌است.   هنرمندان علاوه‌بر شادی باید در غم‌ مردم هم شریک باشند کارگردان و بازیگر برنامه "فیتیله" با اشاره به مرگ سه کودک در حادثه دلخراش خرمدره گفت: این اتفاق خیلی دردناک بود و دلیل رفتن ما به مزار این کودکان به این خاطر بود که نشان دهیم هنرمندان علاوه‌بر شادی در غم‌های مردم هم شریک هستند.
به گزارش مهر، عموهای فیتیله‌ای این هفته به دیدار خانواده‌های قربانیان برنامه "خاله شادونه" رفتند تا با حضور در کنار خانواده‌شان همدردی‌ خود را به آنها نشان دهند.
محمد مسلمی در این باره به خبرنگار مهر گفت: دلیل رفتن ما بر سر مزار این بچه‌ها به این خاطر بود که نشان دهیم هنرمندانی که برای مردم کار می‌کنند یکی از وظایف‌شان است که در تمام لحظه‌ها همراه مردم باشد، تا بتوانند به عنوان الگو پذیرفته شوند.
وی ادامه داد: هر هنرمند، ورزشکار و... باید در شرایط خاص به فکر مردم باشد. در واقع هنرمندان باید علاوه‌بر شادی در لحظات غم هم شریک مردم باشند.
این کارگردان اشاره کرد: این اتفاق خیلی دردناک بود و پدر و مادر این بچه‌ها از دیدن ما و اینکه با آنها همدردی کرده‌ایم خوشحال شدند. همین برای ما ارزشمند است. آنها وقتی ما را دیدند حس قشنگی داشتند که در این مصیبت همراه‌شان بودیم.
وی یادآور شد: مادر یکی از این بچه‌ها سر مزار فرزندش بلند گریه می‌کرد و می‌گفت تو نیومدی، اما عموهای فیتیله‌ای به سراغت آمدند. این مادر با رفتن ما احساس می‌کرد که روح دخترش از این اتفاق خوشحال شده است.
مسلمی در پایان افزود: به نظرم چهره‌های سیاسی، ورزشی، فرهنگی و... باید در همه شرایط همراه مردم باشند. باید یاد بگیریم در شرایط خاص همیشه با مردم همدل و همراه باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

تسلیت به خانواده های قربانی واعتراض به مسولین خرم دره واقعا که
ali
آفرین به فیتیله ای هااااااااااا
به خاطر توهین‌های همسرم اعتماد به نفس ندارم
نظریه ویگوتسکی به زبان ساده
۷ شبهه غیرواقعی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و پاسخ صحیح به آن
سوگ بعد از سقط و غمی‌ بی‌پایان
نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
انسانهاي شاد دنياي درونشان را ميسازند، انسانهاي غمگين دنياي بيرونشان را سرزنش ميكنند.