يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۷:۴۲
کد مطلب: 13109
۰
۱۳

تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها خبر داد و گفت: در این جلسه تصویب شد که وزارت آموزش و پرورش برخی از مربیان پیش دبستانی و شرکتی‌ها را استخدام کند.
علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در مورد مصوبات امروز جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: امروز اعضای کمیسیون به طرح موصوف به وقف اموال دانشگاه آزاد رأی ندادند و این طرح رد شد.

سلیمی با اشاره به اینکه در این جلسه اعضای کمیسیون به بررسی ماده 8 با عنوان حمایت از سهمیه کنکور ایثارگران  پرداختند، تصریح کرد: این طرح در سال 77، 40 درصد سهمیه برای ایثارگران و خانواده شهدا در نظر گرفته بود، ولی در ماده 8، 25 درصد سهمیه به آنها اختصاص دارد.

وی افزود: ماده 8 به دلیل آنکه با کاهش سهمیه همراه بود در کمیسیون آموزش مجلس رد شد.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد گزارش دبیر شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی نیز گفت: در این جلسه غلامعلی حدادعادل دبیر شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی از اقدامات این شورا گزارشی را به اعضای کمیسیون ارائه داد.

سلیمی از تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها خبر داد و گفت: در این جلسه تصویب شد که وزارت آموزش و پرورش برخی از مربیان پیش دبستانی و شرکتی‌ها بر اساس اولویت سنوات خدمت و قبولی در آزمون را استخدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

با سلام می خواستم بدونم استخدام مربیان پیش دبستانی از کی و به چه صورت انجام می شه؟برای ثبت نام باید به کجا مراجعه کرد؟لطفا اگه اطلاعات جدیدی در این رابطه به دست آوردید برام ایمیل کنید .با تشکر
Iran, Islamic Republic of
من نه سال مربی پیش دبستان هستم میخواستم ببینم بالاخره تکلیف ما با این همه زحمتی که برای بچه ها میکشیم چی میشه
هستی
Iran, Islamic Republic of
حتما رشتت ربطی به پیش دبستانی نداره واسه همین استخدامت نکردن
با عرض سلام و خسته نباشیدخدا به همشون خیر بده.من 10ساله مربی پیش دبستانی ام.
باسلام من1معلم پیشدبستانی درروستاهستم ماواقعاچشم انتضار1خبرامیدوارکننده ازجانب وزیرمحترم ومسولان هیباشیم.نمیدانیددرروستاکارکردن انهم خصوصی یعنی چه.مادرعرض این6سال کاردرپیشدبستانی درروستاهیچ درامدی نداشتیم.شابدباورنکنیداماعین حقیقته.ماتمام اینسالهارابااسترس ونکرانی سرکرده یم واکنون انتضارپشتیبانی ازجانب وزیرمحترم و..راداریم وازمسولین ورسانه هاسپاسکذاریم که پیکیروضعیت ماهستند. وخواهش میکنیم این استخدام رابرای مازیاد ندانید.
با عرض سلام و خسته نباشید من در سال 87 از طریق نیروی خرید خدمت وارد آمزش و پرورش شدم
United States
سلاممن هم مربی پیش دبستانی هستم و نالان از حقوق کم و نداشتن امنیت شغلی.و در مورد این مشکلات با اداره آموزش و پرورش و اداره کار و حتی با نماینده شهرمون هم صحبت کرده ام اما همه میگن ما نمی توانیم کاری انجام بدهیم چون این مراکز آزاد هستند پس در مورد پرداخت حقوق هم آزادند!؟خوب یکی پیدا بشه به ما بگه که همه شما مربیان پیش دبستانی بروید و بمیرید چونکه کار شما به ما ربطی ندارد.به خدا خسته شدم از این همه استرس و فشار روانی که تحمل کردم آخه ماهی 50.000هزارتومان هم شد حقوق به خدا اگه دولت نخواد مارو استخدام کنه لطفاً دیگه هیچ وقت دم از عدالت و مساوات نزنه تا ما هم تکلیفمون رو بدونیم که واقعاً با چه کسانی روبه رو هستیم.
سلام من هم مربی پیش دبستانی هستمآقای وزیر محترمآموزش و پرورش بخدا قسم من به امید استخدام سالیان درازی از عمرم را با حقوق ناچیز به مربی گری پیش دبستانی در مدارس تابعه شما گذرانده ام.من و امثال من رو به چشم فرزند خودببینید و درجهت رفع مشکل مون اقدامی کنید
سلام من مربی پیش دبستانی هستم من هفت سال با حقوق ناچیزبه امیداستخدام فعالیت کرده ام خدا کنه ماهم استخدام بشویم تا لااقل از امنیت شغلی برخوردارشویم
شما بی خود وقت می ذاشتین پرتوقع هاعجب رسمسه کارنداشتن اومدن بزور حالا طلب کار شدن خاک توسر اموزش وپرورش با این نیرو گرفتنش
میبینم که بدجوری داری میسوزی.احمق جان نه به داره نه به باره چراخودت رو جرمیدی؟؟بذار استخدام بشن .میدونم که دلت میخادیک لحظه جای اینها بودی واین روهم میدونم که استخدام رسمی نیستی ازنحوه سوختنت معلومه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محبوبه
Latvia
با سلام ایا شما مربیان پیش دبستانی که از طریق بهزیستی فعالیت می کنن را هم جذب می کنید ؟
باسلام.من مربی پیش دبستانی هستم باسابقه 11سال وبامدرک لیسانس ونیزخانواده شهیدمیباشم تورابخدافکری به حال مابکنیدباتشکر
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
شاید باورتون نشه اما دنیا به کوچک‌ترین خوبی‌های شما نیاز داره، خوب بمونید.