يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ / ۰۹:۱۴
کد مطلب: 18528
۱
۲

زمان اعلام رتبه هاي داوطلبان کنکور 92

به گزارش میگنا حسين توکلي در گفتگو با مهر درباره پاسخنامه هاي کنکور سراسري 92، اظهار داشت: پاسخنامه هاي آزمون سراسري سال 92 بعد از برگزاري آزمون به صورت لاک و مهر شده با حفاظت و اسکورت کامل به سازمان سنجش منتقل و به نماينده دفتر فناوري اطلاعات سازمان سنجش تحويل داده شد، قرنطينه پاسخنامه هاي آزمون از ساعت 9 صبح پنجشنبه 6 تير با رعايت تمام ضوابط و مقررات آغاز و نسبت به انجام مجموعه عمليات قرائت پاسخنامه ها اقدام شده است.
وي ادامه داد: طبق برنامه قرائت پاسخنامه ها، پاسخنامه هر داوطلب توسط 2 دستگاه قرائت خوان و علامت خوان و به طور جداگانه قرائت و نتيجه حاصله با يکديگر تطبيق داده شد همچنين از صحت قرائت پاسخنامه ها اطمينان حاصل شده و به طور موردي کنترل و از صحت صد در صدي قرائت پاسخنامه ها اطمينان حاصل شده است.

به گفته مشاور عالي سازمان سنجش، نتيجه قرائت پاسخنامه ها در چند نوار تهيه و بر اساس دستورالعملهاي مربوط براي نگهداري در محلهاي امن به مسئولان تحويل داده شده است، بعد از تنظيم صورت جلسه پايان قرنطينه قرائت پاسخنامه ها، قرنطينه مذکور در ساعت 11 صبح روز جمعه 21 تير پايان پذيرفت و تمام افرادي که در قرنطينه همکاري داشته اند با رعايت تمام مقررات مربوط از قرنطينه خارج شدند. بر اساس گزارش اوليه، از تعداد يک ميليون و 83 هزار و 571 داوطلب ثبت نام کننده در کنکور تعداد 920 هزار و 200 داوطلب در جلسه آزمون حاضر و 163 هزار و 371 نفر غايب بوده اند. توکلي خاطرنشان کرد: عمليات مربوط به تصحيح پاسخنامه ها، محاسبه نمرات خام، تراز، کل و ساير محاسبات ديگر انجام و نتيجه اوليه آزمون سراسري سال جاري به صورت کارنامه تنظيم و شنبه 12 مرداد سال جاري منتشر مي شود. وي اظهار داشت: يک هفته بعد از اعلام نتايج اوليه آزمون، پاسخنامه داوطلبان با رتبه کشوري کمتر از 75 هزار در هر يک از گروههاي آزمايشي رياضي، تجربي و علوم انساني و رتبه کشوري کمتر از 10 هزار در گروههاي آزمايشي هنر و زبانهاي خارجي منتشر مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

حسین
خیلی خوبه.
مصطفی
ا.علام نتایج رتبه های کنکور فنی حرفه ای کی میاد
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
برای موفقیت لازم نیست نابغه باشی فقط کافیه یه قدم جلوتر باشی/ انیشتن