جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ / ۱۹:۴۶
کد مطلب: 2945
۰

رشته دانشگاهی حفاظت الکترونیک راه اندازی می شود

مهر: رشته تحصیلی حفاظت الکترونیک با 4 گرایش و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد طی قرارداد دانشگاه آزاد اصفهان با مجموعه سرمایه گذاری امروز برای اولین بار در کشور راه اندازی می شود.
علی خان آبادی - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری "امروز" و رئیس کمیته مدیریت و برنامه ریزی نخستین اجلاس بین المللی صنعت حفاظت الکترونیک ایران بعد ازظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: رشته حفاظت الکترونیک طی قراردادی میان مجموعه سرمایه گذاری "امروز" با دانشگاه آزاد اصفهان و با مصوبه شورای گسترش این دانشگاه و قول مساعد وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایجاد خواهد شد که براین اساس قرار است برای شروع مقطع کارشناسی ارشد این رشته با گرایش سیستم های نظارت تصویری از سال آینده دانشجو بپذیرد. وی با بیان اینکه رشته حفاظت الکترونیک در چهار گرایش راه اندازی خواهد شد، ادامه داد: گرایش سیستم های نظارت تصویری، سیستم های ضد حریق، سیستم های کنترل دسترسی و سیستم های مدیریت ساختمان هوشمند برای این رشته دانشگاهی دیده شده است.
 
خان آبادی با اشاره به برگزاری اولین اجلاس بین المللی صنعت حفاظت الکترونیک ایران که 11 و 12 اردیبهشت ماه جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود، اظهار داشت: این اجلاس که به نوعی ماراتن فناوری های نوین امنیت و نظارت تصویری لقب گرفته است افزایش سطح دانش عمومی ذینفعان صنعت و آشنایی تخصصی مدیران و افراد حقوقی و حقیقی و نخبه صنعت نظارت تصویری را به همراه خواهد داشت.
 
وی گام های مکمل برگزاری این اجلاس را مربوط به اصلاح قوانین توسط کارگروههای تخصصی با نظارت قوه قضاییه و مقننه، خلق بازارهای بکر و جدید در حوزه نظارت تصویری و ایجاد بانک اطلاعاتی صاحبان صلاحیت در این حوزه عنوان کرد و گفت: تبین استانداردها و الگوهای کاربردی برای نظارت مدیریت ارشد بر مستندات فنی آماده شده پروژه های نظارت تصویری از جمله اهداف برگزاری این اجلاس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن