يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۴:۳۴
کد مطلب: 32589
۰

شعار کنگره امسال متخصصین دندانپزشکی اعلام شد

شعار کنگره امسال متخصصین دندانپزشکی اعلام شد
دکتر پروین خادم افزود: «آفرینش لبخندی زیبا در اجتماع فاقد پوسیدگی»، شعار و تم اصلی پانزدهمین کنگره انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران است که از ۱۹ تا ۲۲ آبان ۹۴ در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

وی گفت: مقوله پیشگیری از پوسیدگی و حذف آن از دهان بیمار مهمترین ماموریت دندانپزشکان بوده که به دنبال آن و به همراه بهره گیری از روش های متنوع زیبایی، دهانی سالم و زیبا را به بیماران هدیه نمایند.
 
خادم ادامه داد: در کنگره پانزدهم و با بهره گیری از سخنرانان مطرح داخلی و خارجی پنل های بسیار آموزنده به همراه جدیدترین و ارزنده ترین اطلاعات، به همکاران ارایه خواهد شد.
 
وی گفت: محورهای کنگره امسال موضوعاتی چون پرسلن لامینیت، ترمیمی های زیبایی، کامپوزیتی، سفید سازی دندان ها ، ترمیم دندان های به شدت تخریب شده، الکوژن، ایمپلنت و... خواهد بود و گروه های هدف در این کنگره تمامی دندانپزشکان متخصص و عمومی سراسر کشور و همچنین سایر فعالان حیطه دندانپزشکی هستند که می توانند در این کنگره شرکت کنند.
 
دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی، عنوان کرد: در این کنگره به کارگاه های مورد نیاز دندانپزشکان نیز توجه خاصی شده است که این کارگاه ها شامل مباحثی چون لامینیت ، فایبرپست، بلیچینگ ، اکلوژن می باشد که در این کارگاه ها گروهی از بهترین اساتید، مطالب کلینیکی را به دندانپزشکان علاقمند آموزش می دهند
 
خادم اظهار داشت: برنامه پیش کنگره امسال بسیار استثنایی و خاص خواهد بود و در این برنامه که حاصل ساعت ها برنامه ریزی و تلاش همکاران است از تمامی اساتید برجسته و صاحب سبک و تجربه در زمینه کراون های تمام سرامیک و پرسلین لامینیت از مرحله طرح درمان و انتخاب بیمار، تراش، قالب گیری، ارتباط با لابراتوار و مراحل آن و امتخان و چسبانیدن کمک گرفته شده و برنامه ای بسیار کابردی و ویژه برای همکاران گرامی در زمینه زیبایی طرح ریزی شده است. همچنین برای اولین بار، یک گردهمایی ویژه برای دستیاران تخصصی رشته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی طراحی شده است.
 
 
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...