شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۸:۰۵
کد مطلب: 37197
۰
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرتهران خبرداد

اعلام شرایط جهش تحصیلی دانش آموزان تهراني

اعلام شرایط جهش تحصیلی دانش آموزان تهراني
وجیهه‌اله پرویزی با اعلام این خبر، افزود: مدیران مدارس ابتدایی دارای داوطلب جهش تحصیلی با رعایت ضوابط و مقررات از طریق سامانه سنجش که در اختیار دارند نسبت به ثبت اطلاعات فردی، خانوادگی و عملکرد درسی دانش‌آموزان و نوبت‌گیری جهت انجام مراحل ارزیابی اقدام کنند که براساس آن دانش‌آموز حائز شرایط، با همراه داشتن مدارک اعلام شده از طرف مدرسه جهت ارزیابی ذهنی به اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران معرفی می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: اداره آموزش و پرورش استثنایی نسبت به اجرای ارزیابی و تست تخصصی هوش اقدام لازم را انجام می‌دهد و در صورت موفقیت، دانش‌آموز می‌تواند در امتحانات پایه بالاتر در شهریورماه شرکت کند. سرانجام در صورت قبولی دانش‌آموز در امتحانات شهریورماه، نامبرده موفق به انجام جهش تحصیلی می‌شود و بدون گذراندن یک سال تحصیلی به پایه بالاتر می‌رود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در توضیح این مطلب افزود: جهش تحصیلی تنها مختص دانش‌آموزان سال دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم دبستان است و دانش‌آموزان باید در کارنامه خود سطح خیلی‌خوب را در تمام دروس کسب کرده باشند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ پرویزی در پایان عنوان کرد: دانش‌آموزان شهرتهران سالانه بیشترین میزان جهش تحصیلی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند.

شایان ذکر است؛ با توجه به اتصال سامانه‌های سناد و سنجش، نتایج حاصل از ارزیابی از طریق پنل مربوطه توسط مدیر مدرسه قابل دسترسی و مشاهده می‌باشد و اولیاء محترم جهت دریافت خدمات فوق پس از کسب نتیجه از مدرسه، با هماهنگی قبلی و در ساعات اداری می‌توانند به صورت حضوری به آدرس فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌ا... کاشانی، بعد از پمپ بنزین، روبروی بوستان4، خیابان شهیدسلیمی جهرمی، آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران(واحد تشخیص، توانبخشی و بهداشت) تلفن تماس : 44099207 تلفن گویا 5- 44076003 داخلی 205 مراجعه کنند.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
سخن گفتن با خدا مانند صحبت کردن با یک دوست پشت تلفن است... ممکن است او را در طرف دیگر نبینیم، اما می دانیم که دارد گوش می دهد...