يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۶:۰۴
کد مطلب: 63917
۲
۱

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی مشاغل وزارت آموزش‌و‌پرورش

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی مشاغل وزارت آموزش‌و‌پرورش
*‌افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاه‌های اجرایی کشور‌/ انفصال‌شدگان دائم از خدمت و یا اخراج‌شدگان توسط آموزش وپرورش/ افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذی‌صلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند/ افرادی که دارای تعهد انجام کار به سایر موسسات و یا دستگاه‌های اجرایی باشند/ دارندگان مدارک تحصیلی معادل در شرایط احراز رشته تحصیلی/ دارندگان مدارک تحصیلی پایین‌تر از شرایط احراز رشته تحصیلی هر شغل و دارندگان تابعیت مضاعف ‌مجاز به ثبت‌نام در این آزمون نیستند.

*داشتن حداقل سن بیست (۲۰) سال تمام و داشتن حداکثر چهل (۴۰) سال تمام (متولدین ۱۲ بهمن ۱۳۶۲ تا ۱۲ بهمن ۱۳۸۲ برای دارندگان لیسانس و فوق لیسانس تا اولین روز ثبت‌نام در آزمون از جمله شرایط اختصاصی ثبت‌نام در این آزمون است.

*‌*در شغل مشاور، برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری، حداکثر سن، ۴۵ سال خواهد بود.
*داوطلبان استخدام می‌توانند با رعایت مفاد‌ دفترچه و ضوابط مربوط به امتیاز بومی شهرستانی، یک شغل محل را براساس سهمیه، جنسیت، شرایط احراز و... انتخاب کنند.
*با توجه به مفاد این دفترچه و زمان برگزاری آزمون مشاغل آموزگار (ابتدایی عادی و استثنایی) با دبیری و هنرآموز توسط سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلب می‌تواند
همزمان در هر سه آزمون به شرط دارا‌بودن شرایط احراز ثبتنام کند. اما چنانجه داوطلب واجد شرایط آزمون‌ها بوده و مراحل آن را با موفقیت طی کند، ملاک استخدام در آزمون آموزش و پرورش بعد از طی فرایند ارزیابی تکمیلی، اولین نتیجه نهایی آزمون (نتیجه قطعی متقدم) اعلام شده از سوی جهاد دانشگاهی ‌یا سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

پرداخت وجه
*متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه (https://hrtc.ir/)، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ ۳٫۶۸۰٫۰۰۰ ریال هزینه ثبت‌نام در آزمون را به اضافه ۲۰٫۰۰۰ ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت کند. جهت این امر، داشتن کـارت بـانکی به همـراه رمـز اینتـرنتی و کد cvv2 مورد نیاز است. «توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پردا‌خت هزینه ثبت‌نام به داوطلب اختصاص می‌یابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می‌‌شود) تا پایان مراحل ثبت‌نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری کنند. همچنین این کد، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت‌شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.

مراحل ثبت‌نام
*‌فرآیند ثبت‌نام در سامانه‌ در هفت مرحله انجام می‌شود تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه کند.
مرحله 1: بارگذاری مدار‌ک (‌در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری می‌‌شود.)
مرحله 2: اطلاعات فرد‌ی (مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت می‌‌شود.)
مرحله 3: اطلاعات تحصیلی (‌اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه می‌‌شود.)
مرحله 4: سهمیه و سابقه کا‌ر (در این مرحله، سهمیه و سابقه کار؛ ‌صرفًا مواردی که در‌ دفترچه آزمون مورد تأیید است‌ وارد می‌شود.)
مرحله 5: شغل مورد درخواست (در این مرحله، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغل‌های قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب می‌تواند از بین آن‌ها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب کند.) (داوطلب، فقط حق انتخاب یک شغل را خواهد داشت.)
مرحله 6: اطلاعات تکمیلی (اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت است. محل دقیق برگزاری آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر می‌‌شود.)
مرحله 7: کد رهگیری تاکید می‌‌شود (صرفًا در صورتی ثبت‌نام فرد به پایان می‌رسد که داوطلب وارد این مرحله شده و از سامانه «کد رهگیری» دریافت کند.)

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون، از روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس ir.hrtc قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در مراکز استان‌ها و در صورت لزوم، در شهرستان‌ها حسب مورد، برگزار خواهد شد.
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج
‌زمان اعلام نتایج آزمون، یک ماه پس از برگزاری آزمون خواهد بود.
داوطلبان‌ باید قبل از اقدام برای ثبت‌نام در این آزمون برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، شرایط احراز، شغل محل و دیگر شرایط شرکت در آزمون، دفترچه آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش را مطالعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
منبع درآمد خوبی شده برا کارکنان ستادی این آزمون های متعدد.
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
ز باغ رعيت، گر مَلك خورد سيبي / برآرند غلامان، درخت از بيخ