يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
آرشيو اخبار
نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
نظريه يادگيري ثورندايك
۱۹ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۴
تکنیک های تلقین و تخیل برای افزایش تمرکز و تقویت حافظه
۴ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۴۶
انواع روش هاي تدريس
۱۵ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۱۷
دانش ‏آموزان بی ‏انگیزه در مدرسه و راهبردهای افزایش انگیزش
۶ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۱۳
اختلال یادگیری از تعریف تا درمان
۱۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۴۸
روش تدریس غیر مستقیم ( مشاوره ای )
۲۴ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۰۸
ناتواني‌هاي ياد‌گيري چيست؟
۱ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۵:۴۰
مقايسه كودكان داراي ناتواني يادگيري با كودكان دير آموز
۲۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۲۴
یادگیری مفاهیم
۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۶
روانشناسی یادگیری (Learning Psychology)
۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۷
مطالعه موفق با تمرکز (تمرکز حواس در کلاس)
۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۹
مطالبی درباره ناتوانی در یادگیری
۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۸
علل فراموشی و درمان آن
۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۴
فیزیولوژی یادگیری و حافظه
۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۰
مفهوم يادگيري در اضطراب
۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۰۹
 
تونل هابه ما آموختند که حتی دردل سنگ هم راهی برای عبور هست، تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا كه راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "