شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۴
کد مطلب: 42871
۱
۱

واکنش وزیر بهداشت به تجمعات روزهای گذشته

دكتر سید حسن هاشمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت سلامت روان مردم با توجه به مشکلات گرانی و همچنین وقوع حوادثی چون زلزله و اغتشاشات اخیر و توصیه به مردم و مسئولان اظهارداشت: نخستین توصیه به رسانه‌ها است، گرفتن امید از مردم در همه جوامع می تواند باعث بروز مشکلاتی شود.

وی با بیان اینکه نباید امید را از مردم گرفت، گفت: هر کدام از ما باید ببینیم که چه رفتاری انجام داده ایم که منجر به ناامید شدن مردم شده است و من وزیر بهداشت به شخصه باید بدانم در حوزه بهداشت و درمان چه اقداماتی موجب شده که مردم ناراحت، عصبانی و ناامید شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به این که رسانه ها نقش مهمی در ایجاد امید در میان مردم دارند، افزود: باید دید که رسانه در کجا به مردم امید داده اند و کجا مردم را ناامید و مایوس کرده اند و باعث بدبینی مردم شده اند بنابراین هر شخصی در هر جایگاهی اعم از قوه مجریه، مقننه و قضائیه و به خصوص مراکز دولتی و خطیب نماز جمعه یا فردی که در رسانه ملی ظاهر می‌شود همه در ایجاد امید یا نا امیدی میان مردم نقش دارند.

هاشمی افزود: مایوس کردن مردم نه تنها گناه بزرگی است بلکه خیانت ملی به کشور و جامعه است و بخشی از مشکلات موجود در کشور ناشی از جهلی است که نسبت به این امر داریم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: نباید با اعمال خود و اخبار ناگوار و نادرست یا تهمت‌های بی مورد به این و آن مردم را آزار دهیم. هاشمی ابراز امیدواری کرد تا خداوند همه ما را هدایت کند و تلاش هایمان برای مردم بی منت، بدون توقع و بی دریغ باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
درود برآقاي هاشمي وزير محترم بهداشت
مطالبات مردم نبايد ناديده گرفته شود اما كمي بايد منصف باشيم آيا مطالبه يكطرفه است . اگر فردي كه از امكانات و حقوق ايجاد شده توسط دولت وحكومت برخوردار است ،صرف اينكه شخصي در گوشه اي از اين ديار فساد كرده و اختلاسي را مرتكب شده يا غارتي انجام داده ، بايست بيايد وبگويد حق ما رو بايد بدهند .كدام حق آيا منظورشان اين است كه از چپاوول آن فرد بايد سهم بگيرند .خب اگر چنين باشد كه اين ها نيز با آن غارتگر فرقي ندارند تنها تفاوت ميان اين افراد با آن شخص دسترسي وعدم دسترسي به مال است.اما اگر مطالبه اش اين باشد كه قانون بايد فرد خطا كار را مجازات كند خب راهش ريختن در خيابان و تخريب و شعارهاي تند نيست و بايستي اين مطالبه از مجاري صحيح ودرست خود درخواست شود .
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...