شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۸:۳۱
کد مطلب: 8401
۱
۶

میزان فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا اعلام شد


طی بخشنامه‌ای توسط معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش، میزان فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا اعلام شد.

به گزارش فارس ، در بخشنامه وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبابی وزیر آموزش و پرورش با توجه به موضوع افزایش فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا آمده است: با توجه به اینکه این مصوبه به منظور جبران هزینه‌های خدمت در نقاط مذکور نظیر هزینه ایاب و ذهاب کارکنان و ... تصویب شده، لازم است هر چه سریعتر نسبت به اجرای آن بر اساس مصوبه فوق‌الذکر و صدور احکام کارگزینی کارکنان مشمول اقدام لازم را معمول دارند.

در ادامه این بخشنامه، مصوبه هیئت وزیران پیوست شده است. هیئت وزیران در جلسه مورخ دی ماه 90، بنا به پیشنهاد ماونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و در اجرای بند الف ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه جهمهوری اسلامی ایران مصوب 1389 تصویب کرد: فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلین آنها دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند، به میزان 25 درصد امتیاز حقوق ثابت و برای سایر مشاغل 20 درصد حقوق ثابت هر کدام از کارمندان واجد شرایط تعیین می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
آخه این چه کاریه با یه چشم به همه نگاه کنید آخه مگه تو ایران منطقه توسعه یافته هم داریم کل ایران یه کشور توسعه نیافته است.
United States
با سلام واقعا خنده داره از آقای معاون بپرسید چرا در مراکز استان ها مثل استان قم میزان افزایش بدی آب و هوا 20% است و در روستاها و شهرهای زیر 12000 نفر جمعیت میزان افزایش 8% است. مدال افتخار عدالت مبارک آقایان.
خاهشا تبعيض نذاريد
Iran, Islamic Republic of
با سلام واقعا باید افسوس خورد که کار در شهر و روستا یکسان دیده می شود .(پس خدمت به محرومان کجا رفت )
United States
***اتفاقا به نظر بنده کار خیلی خوبی شده*** در واقع هر کس (بهر بهانه) قدمی درراستای افزایش حقوق فرهنگیان زحمت کش بردارد (خداوند) خیراش دهد.دست مریضاد دارد.وهمکاران محترم بهانه دست یکسری ندهند تا طرح حذف شود.
نظام پرداخت هماهنگ حقوق مزخرفا به پرداخت هماهنگ یکسان اقدام نموده است پایین ترین فرد ازنظر میزان سواد (ابتدایی ) در روستا با کسی که فلان لیسانس را گرفته نه تنها تفاوت حقوق احساس نمی شود بلکه تا حد ممکن حقوقش بالاتر است حالا هم که منتظر بهانه ای برای کم کردن مستمر حقوق مثلا از ابتدای سال فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا ، اینها راههای ایجاد انگیزه در کارمند نیست کارمندی که قرار است کار تخصصی کند باید پشتوانه مالی داشته باشد لطفا فکر زیر دستی هایتان نیز باشید که مملکت پیشرفت کند آباد کنید نه ویران
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
سخن گفتن با خدا مانند صحبت کردن با یک دوست پشت تلفن است... ممکن است او را در طرف دیگر نبینیم، اما می دانیم که دارد گوش می دهد...