يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۷
کد مطلب: 62707
۲

روانشناسی که زنده به گور کردن را تجویز می کند!

روانشناسی که زنده به گور کردن را تجویز می کند!
یک روانشناس روس برای کاهش استرس، درمان عجیب و غریب "زنده به گور شدن" ارائه می‌دهد.

به گزارش فرارو، این روش درمانی برای کاهش استرس مطمئناً برای افراد ضعیف نیست. سوتلانا پیلاتووا در این روش راهی برای قطع ارتباط داوطلبان با محیط اطرافشان ارائه کرده است.

سوتلانا پیلاتووا توضیح داد: در اینجا ما دفن‌های درون زمینی را انجام می‌دهیم، این یک عمل خود دفن است. مردم را می‌توان در تابوت یا مستقیماً در زمین دفن کرد. ما مستقیماً در زمین دفن می‌کنیم. من نیز در یک تابوت دفن شده ام، اما آنقدر‌ها هم چالش برانگیز نیست. شما می‌توانید در داخل تابوت بخوابید.

وی افزود: گاهی اوقات مردم در داخل تابوت می‌ترسند، اما آن‌ها افرادی هستند که واقعاً از چیزی می‌ترسند. افراد متعادل در داخل تابوت به خواب می‌روند، و [دفن شدن] در زمین هیجان‌انگیزتر است، زمین فشار می‌آورد و مردم طیف وسیع تری از احساسات را دریافت می‌کنند.

فیلم گرفته شده نشان می‌دهد مردم در حال حفر قبر‌ها در ساحل رودخانه لادوگا و همچنین مردان و زنان در حال دفن یکدیگر البته با دستگاه تنفس مناسب هستند. کل این عمل حدود یک ساعت طول می‌کشد، اگرچه برخی درخواست بیشتری دارند و طولانی‌ترین دفن سه ساعت و ۲۰ دقیقه طول کشیده است.

 

الکساندر، یکی از شرکت کنندگان گفت: من تازه متوجه شدم که زندگی در این سیاره چقدر خوب است. اینجا چقدر زیبا است! با این حال، دیگران چندان مشتاق نبودند. ناتالیا گفت: قبر زمینی سرد، سنگین و مرطوب است. من اصلا آن را دوست نداشتم. نفس نفس می‌زنی، خفه می‌شوی.

فلیکس بانشچیکوف روانشناس در این باره گفت: زمانی که انسان از این عوامل بیرونی که توسط اندام‌های حسی ادراک می‌شود محروم می‌شود، با مشکلات، روان رنجورها، ترس‌ها و... تنها می‌ماند. در برخی موارد به نوعی می‌تواند اهداف روان درمانی داشته باشد، حتی برخی از مشکلات عاطفی را حل کند. او همچنین هشدار داد که این برای همه مناسب نیست. برای کسانی که ذهنیت نسبتاً ضعیفی دارند یا به اندازه کافی انعطاف‌پذیر نیستند و در زندگی روزمره زیاد آن را نشان نمی‌دهند، چنین موقعیتی می‌تواند آسیب‌های روانی قوی ایجاد کند.» این نوع دفن درمانی در سایر کشور‌های اروپایی و آسیایی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی